Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

«Ferrari, η οικογένεια μου!»


Ο διευθυντής σχεδιασμού της Ferrari, Νίκος Τομπάζης, τόνισε πως η ιταλική ομάδα είναι η οικογένειά του, ενώ δε δίστασε να μιλήσει για το λάθος του, όπως είπε, να πάει στη McLaren.

Αναλυτικά ο Νίκος Τομπάζης δήλωσε στο ένθετο «Κ» της Καθημερινής:

Για το πως αποφάσισε ως φοιτητής να ζητήσει δουλειά σε μια μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία: «Σίγουρα ήταν εφικτό. Ολοκληρώνοντας το διδακτορικό μου στην Αγγλία είδα μια αγγελία στην οποία η Benetton ζητούσε junior αεροδυναμιστή. Μετά από αρκετούς μήνες με δέχτηκαν και έτσι απευθείας από το πανεπιστήμιο βρέθηκα στην πρώτη μου δουλειά».

Για το αν υπήρξαν αποτυχίες και λάθη στην καριέρα του: «Η κίνηση να φύγω από τη Ferrari το 2004 για να πάω στη McLaren αποδείχτηκε λανθασμένη. Εκεί αντιλήφθηκα ότι ήταν σημαντικό για μένα, πέρα από το καθαρά επαγγελματικό κομμάτι, να είμαι στην ίδια «βάρκα» με τους συναδέλφους μου, είτε τα πράγματα πάνε καλά, είτε όχι. Ευτυχώς υπήρξε η δυνατότητα, το 2006, να επιστρέψω στη Ferrari κι έτσι αισθάνθηκα σαν να γυρίζω στην οικογένεια μου».

Για το αν πιστεύει ότι έχει βάλει ένα λιθαράκι στην εξέλιξη της Formula1: «Πιστεύω ότι έχω συμβάλει στην εξέλιξη της αεροδυναμικής, δηλαδή στο πως έχει μεταμορφωθεί η διάταξη των αυτοκινήτων προκειμένου να μεγιστοποιείται η αεροδυναμική τους ικανότητα».

Για τους λόγους που η φετινή Ferrari θα είναι καλύτερη από την περσινή: «Γρουσούζικη ερώτηση! Αν και θεωρώ τον εαυτό μου ορθολογιστή, επειδή το αποτέλεσμα της δουλειάς μας κρίνεται στον αγώνα, όπου υπάρχουν πολλοί αστάθμητοι παράγοντες, γίνομαι προληπτικός και δεν κάνω προγνωστικά. Έχουμε κάνει καλή ανάλυση των σημείων στα οποία υστερούσαμε, έναντι των άλλων, αλλά και οι αντίπαλοι μας είναι πολύ ισχυροί».


http://www.gazzetta.gr