Κυριακή 7 Νοεμβρίου 2010

Μικρά από τις εκλογές...

Για να προλάβω τυχόν κακές γλώσσες(αφού με είδαν πολλοί) οφείλω να πω ότι τελικά στις 14:30 πήγα στο εκλογικό τμήμα για να αλλάξω για καμιά ώρα τα παιδιά που ήταν εκεί από το πρωί και νομίζω ότι έτσι έπρεπε να γίνει,αλλά κατόπιν τηλεφωνήματος από την Αστυνομία.
Στις 14:18 με πήρε τηλέφωνο η Αστυνομία αφού είχα τελειώσει τον καφέ μου στον Παυσίλυπο κι ετοιμαζόμουν να πάω σπίτι.
Φυσικά και δε ψήφισα όπως είχα πει από την αρχή.
Έχω αδιάψευστο μάρτυρα συν και τον εκλογικό κατάλογο στη τελική.
Μη τυχόν κι ακούσω κάτι άλλο...
Όταν λέμε δε ξελέμε,όπως κάποιοι άλλοι.
Πάντως από τα λίγα που κατάλαβα από τη συχνή μου παρουσία σε εφορευτικές επιτροπές,έχει μεγάλη αποχή.
Μένει να εξακριβωθεί το βράδυ στη καταμέτρηση,που οφείλω να είμαι εκεί και θα είμαι όπως υποσχέθηκα εξάλλου και στην δικαστικό.
Πάντως πολλά ενδιαφέροντα θα μάθετε από αύριο...