Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2010

Αγγελία πώλησης ψήφων

Πωλούνται 2 ψήφοι σε συμφέρουσα τιμή
Την τιμή δεν την βγάζω...από το μυαλό μου.

26 ευρώ τον μήνα θέλουμε για νερό από τον Κύρκο.
Χ12 μήνες =312 ευρώ τον χρόνο
Χ4 χρόνια =1248 ευρώ,
τόσα κοστίζουν οι ψήφοι ,οι δικοί μου και της γυναίκας μου

Και επειδή είμαι επαγγελματίας ,
ο πολιτικός δεν θα ζημιωθεί ,
θα μπω με κάμερα 4megapixels (από φωτογραφική)
μέσα στο παραβάν και θα κινηματογραφώ όλη την διαδικασία
Ο υποψήφιος μόλις βγω θα δει την ψήφο μου και της γυναίκας μου μέσα από το laptop που θα περιμένει έξω από το εκλογικό κέντρο.
Στο τέλος θα πάρει και δώρο το dvd
για να θυμάται το γεγονός .
Για την Δεύτερη Κυριακή οι ψήφοι είναι δωρεάν με μια μικρή χρεωσούλα μόνο στις βενζίνες για να πάω η κυρά στο εκλογικό της κέντρο εντός της Βόρειας Πιερίας.
Επίσης με λίγα λεφτά παραπάνω μπορώ να κάνω και προεκλογικό αγώνα , μπορώ να φτιάξω μπλουζάκια που να λένε "βαγγέλης" και τα λοιπά , μπορώ να γράφω καλά λόγια εδώ μέσα και τέτοια άλλα πολλά εμπριμέ


Νομίζετε πως αστιεύομαι ? καθόλου ,μιλάω πολύ σοβαρά λεβέντες ,
αν υπολογίσει κανείς ότι όποιος και να βγει θα μας γράψει
στα μπομπόλια του και δεν πρόκειται να κάνει τίποτα για τα
καθημερινά προβλήματα που μας βασανίζουν ,τότε έστω και τα
λεφτά αυτά θα πιάσουν τόπο ..Και άσε τον Βαγγέλη τον πραγματικό καλλιτέχνη του πολιτιστικού Αυγούστου να λέει " πως θα πάμε μπροστά αφού νέα παιδιά πουλάνε την ψήφο τους ? ? " είδες Βαγγελάκη ? τελικά εγώ έχω δίκιο !!!

Επίσης και κάτι που δεν είπα , αυτός που θα πληρώσει μπορεί να κάνει έκπτωση ο ίδιος στα χρήματα που θα δώσει
π.χ. μπορεί να διαπραγματευτεί με τον Μότσια άλλη καλύτερη τιμή στην φιάλη νερού , συνεπώς να πετύχει μια καλή εκπτωση
τηλέφωνα και τα λοιπά δεν θα δώσω όσοι θέλουν να με βρουν ξέρουν ποιος είμαι ....
Καλές εκλογικές νίκες