Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

ΑΠΟΧΗ ή ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΣΤΥΓΝΗ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΟΥΣ?

Έχω πει πολλές φορές ότι η αποχή από εκλογικές διαδικασίες ίσως να μην είναι η καλύτερη λύση και το πιστεύω.

Ποτέ όμως δεν πέρασε από το μυαλό μου ότι θα κάνω μια μεγάλη κωλοτούμπα και θα γράψω όλους τους υπόλοιπους συναγωνιστές συγχωριανούς μου στα παλιά μου τα παπούτσια.
Ακόμα και να τους γράψω τελικά,πώς θα αντικρίσω αύριο μεθαύριο τον φίλο μας τον Νίκο που περνάει μια περιπέτεια υγείας επειδή κάποια γεγονότα τον ανάγκασαν να ξεσηκωθεί μαζί μας με ένα σώμα και ψυχή,επιδιώκοντας την περαιτέρω δικαίωσή μας?
Ακούω πολλές φορές από μερικούς λίγους ευτυχώς,ότι το παιδί την έπαθε από το κεφάλι του.
Πήγαινε γυρεύοντας δηλαδή.
ΝΑΙ λέω κι εγώ.
Πήγε γυρεύοντας και τη δικαίωσή σου μπαγλαμά,που κάθεσαι και ξεστομίζεις ελαφρά τη καρδία,τα μύρια όσα εναντίον του κι εναντίον μας.
Δεν ντρέπεστε ρε γελοία υποκείμενα,να αναφέρεστε έτσι για ένα νέο παιδί που στο κάτω κάτω της γραφής μπορούσε να κάτσει στο σπιτάκι του και να μη πάει πουθενά?
Μακάρι να ήξερε εκ των προτέρων τα μετέπειτα τερτίπια όλων αυτών που τον ξεχνούν και μιλούν μόνο για να δικαιολογούν τα αδικαιολόγητα και τα όσα και οι ίδιοι προκάλεσαν.
Ο Έλληνας ξεχνάει με τη πρώτη ευκαιρία.
Και μετά δυστυχώς κάνει ότι δεν θυμάται,κοινώς κάνει και τη πάπια αν χρειαστεί.
Αυτό στο Ελλαδιστάν λέγεται πολιτική!!!
Δε ξέρω ειλικρινά τελικά, τι είναι καλύτερο για τον απλό πολίτη του Κολινδρού?
ΑΠΟΧΗ ή ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΣΤΥΓΝΗ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΟΥΣ!!!
Ο καθένας θα αποφασίσει μόνος του.
Αυτό που θέλω σε κάθε περίπτωση είναι να μείνουμε έστω μερικοί (όσοι αντέξουμε και μείνουμε ως το τέλος) και να τιμούμε τον Νίκο με τη στάση μας,για τη στάση του.