Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2018

Ο Βασίλης Ζήρνας δήλωσε ότι ο Αιγινιακός «χτυπάει» στα ίσια όλα τα παιχνίδια.

Ο πρόεδρος του Αιγινιακού Βασίλης Ζήρνας μίλησε στον ραδιοφωνικό σταθμό Yellow Radio 92.8 για τον αγώνα της Κυριακής (25/2) νε τον Άρη,
για τη διοίκησή του στην ομάδα της βόρειας Πιερίας, αλλά και για όσα ακούστηκαν και γράφτηκαν για την ομάδα τον τελευταίο καιρό...
Για το πότε άρχισε να διοικεί στον Αιγινιακό:
«Εχουμε αναλάβει μετά την 4η αγωνιστική. Προσπαθούμε με έργα, όχι με λόγια. Πήραμε ένα πολύ βαρύ φορτίο».
Αν είναι ο μόνος παράγοντας στον Αιγινιακό:
«Την ομάδα την τρέχω εγώ, είμαι με άλλους δυο επιχειρηματίες από την Γερμανία, ο ένας είναι μόνιμα εκεί και άλλος ανεβοκατεβαίνει στην Αθήνα. Εμείς οι τρεις είμαστε».
Πως ασχοληθήκατε με το ελληνικό πρωτάθλημα:
«Εγώ ήμουν στον χώρο. Έπαιζα μπάλα και αργότερα ασχολήθηκα σαν μάνατζερ με ποδοσφαιριστές. Ετσι προέκυψε επαγγελματικά μαζί με τους άλλους δύο και προκρίθηκε η θέση του Αιγινιακού. Ήταν λίγα τα χρέη σχετικά και πήρα την απόφαση να ασχοληθούμε».
Αν περίμενε χειρότερα τα πράγματα στην ομάδα: 
«Είδαμε κάποια πράγματα διαφορετικά στο οικονομικό, αλλά από την μέρα που αναλάβαμε έδειξε η ομάδα ότι θα τα καταφέρει στην κατηγορία, είναι δύσκολα και ελπίζω να αντεπεξέλθουμε».
Για τον αγώνα με τον Άρη:
«Ο Άρης είναι η καλύτερη ομάδα στην κατηγορία και η θέση της είναι για την Σούπερ Λίγκα. Είναι ιστορική ομάδα, οι συγκυρίες την έχουν φέρει να είναι σε αυτή την κατηγορία και αγωνιστικά έδειξε ότι είναι από τις καλύτερες. Έχουν κάνει καλή δουλειά και φαίνεται αυτό, ό,τι και να πεις είναι λίγο.
Εμείς θα φιλοξενήσουμε τον Άρη στο Αιγίνιο, είναι περισσότεροι Αρειανοί εδώ, ελπίζω να γίνει ένας καλός αγώνας. Θα κοιτάξουμε αυτό το θηρίο που λέγεται Άρης στα μάτια, θα προσπαθήσουμε να φιλοξενήσουμε όσους περισσότερους φιλάθλους μπορούμε στο γήπεδο. Τώρα αν μια τόσο μεγάλη ομάδα έρχεται στην έδρα μας είναι μεγάλη υπόθεση».
Πόσες θα είναι οι θέσεις που θα δοθούν για τους οπαδούς του Άρη:
«Υπάρχει μια κερκίδα φιλοξενουμένων που θα πάρει ο Άρης και στην άλλη κερκίδα μπορούν να εισέλθουν οπαδοί, το γήπεδο είναι χωρητικότητας 1.000 ατόμων και είναι μικρό. Έχουμε συζητήσει με την αστυνομία και γίνονται συσκέψεις να γίνει μια ομαλή διαγωγή του αγώνα».
Για τη νίκη επί της Παναχαϊκής:
«Η Παναχαϊκή είναι μεγάλη ομάδα, όχι σαν τον Άρη. Εμείς πήγαμε, παίξαμε καλό ποδόσφαιρο, ήταν δίκαιο το αποτέλεσμα, το παραδέχτηκαν και εκείνοι. Εχουμε καλή ομάδα και όπως είπαμε από τότε που αναλάβαμε εμείς σε όλα τα υπόλοιπα παιχνίδια είμαστε ανταγωνιστικοί».
Με ποιες φιλοδοξίες είναι εκεί:
«Ο στόχος μας, επειδή μας αρέσει το ποδόσφαιρο και υπάρχει πολύ ταλέντο στην Ελλάδα, είναι να βγάζουμε ταλέντα και να φτάσουν στην μεγάλη κατηγορία και στο εξωτερικό. Θέλουμε να δουλέψουμε επάνω σε μικρά παιδιά. Είμαστε τυχεροί γιατί δεν έχουμε μεγάλο μπάτζετ, όλο μαζί είναι στα 350.000, Έχουμε καλό προπονητή στην ομάδα, κοιτάξαμε και τις μεταγραφές και να δούμε ποιοι κάνουν για τον Αιγινιακό. Κοιτάξαμε να τους δούμε πρώτα και μετά να τους πάρουμε».
Για το αν είναι φίλος του Άρη:
«Έχω δεσμούς και με τον Άρη, είμαι από Θεσσαλονίκη, αλλά πάνω από όλα είμαι φίλαθλος».
Για το θέμα που προέκυψε με τον Καλαϊτζίδη:
«Ήμασταν ήδη διοίκηση εμείς όταν το ακούσαμε αυτό, όπως και όλα τα παιχνίδια τα κοιτάξαμε στα ίσια. Εγώ αυτό που έχω να τονίσω είναι ότι δεν είναι θέμα Αιγινιακού και Καλαμαριάς, είναι θέμα προσωπικής κόντρας του κύριου Νιώπα με τον κύριο Καλαϊτζίδη. Δεν έχω δει, δεν έχω ακούσει, ξέρω ότι πήγε στον εισαγγελέα. Τα στοιχεία που έχει ο κύριος Καλαϊτζίδης, τα κατέθεσε στον εισαγγελία και μακάρι να βγει στο φως της δημοσιότητας η αλήθεια. Ο κύριος Νιώπας βγήκε και στα ραδιόφωνα, δεν έχω καθημερινή επαφή με τον κύριο Νιώπα, εγώ κοιτάω την ομάδα μου να σωθεί και κοιτάω καθαρά αυτό το κομμάτι. Αν υπάρχουν στοιχεία, να βγει στο φως αυτή η ιστορία γιατί είναι άδικη η κατηγορία».


https://www.footballleaguenews.gr/