Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2017

"Η πικρή γεύση... μιας ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΗΣ υπόθεσης" Του Αναστάσιου Ζώβα, Ξενοδόχου Παραλίας Πιερίας

 Η πικρή γεύση... μιας ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΗΣ υπόθεσης
Του Αναστάσιου Ζώβα, Ξενοδόχου Παραλίας Πιερίας.

Αγαπητοί Συνάδελφοι Ξενοδόχοι της Πιερίας,

Κρίμα. Ωστόσο, συνέβη.
Κρίμα, καθώς η προσωπική μου διαπόμπευση και προσβολή στα μάτια των αγαπημένων μου προσώπων, χωρίς να υπάρχει κανένας απολύτως λόγος, έγινε αιτία και αφορμή για την κατάθεση δικόγραφού μου για ακύρωση κατ’ ουσίαν, της Γενικής Συνέλευσης της Ένωσης Ξενοδόχων Πιερίας και των αποφάσεων που ελήφθησαν σε αυτή (τουλάχιστον έως τις 7 Δεκεμβρίου 2017).
Ωστόσο, συνέβη και με τον τρόπο αυτό, η επιστολή μου προς εσάς πριν από τη Γενική Συνέλευση (στις 23 Σεπτεμβρίου 2017), αποδείχθηκε “μάντης κακών” χωρίς να υπάρχει κανένας απολύτως λόγος, ταυτόχρονα όμως, η προσωπική μου δικαίωση είμαι πεπεισμένος πως, όσο και να αργήσει στις αίθουσες των δικαστηρίων, θα έρθει κάποια μέρα.
Βρίσκω πια, συμπαράσταση στα πρόσωπα αρκετών συναδέλφων μας.αυτό αποτελεί μια πρώτη δικαίωση.
Τα σχετικό δικόγραφο και η απόφαση της Προέδρου Πρωτοδικών, στην διάθεση σας.(επισυναπτόμενα)














ΒΙΝΤΕΟ

Με Τιμή
Αναστάσιος Ζώβας
Ξενοδόχος