Τρίτη 30 Αυγούστου 2016

ΕΝΦΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ !!!!

ΤΑ ΚΑΛΆ, ΤΑ ΩΡΑΊΑ ΚΑΙ ΤΑ ΆΣΧΗΜΑ… ( Μέρος 4ος )
Καμένα Βούρλα σου έρχομαι!!! ( συνέχεια )
Μετά από κάποιες μέρες εξασθενίζετε η μαγεία των τοπίων και παρατηρείς άλλα όχι τόσο ωραία πράγματα …

Κάποια χαζά …
Όπως μια πινακίδα φυτεμένη στον κήπο μιας οικίας !!! Ένα απαγορευτικό το οποίο δεν το βλέπει κανείς όταν περνάει με το αμάξι του και το οποίο δεν το έχουν προσέξει καν ούτε οι κάτοικοι του δρόμου αυτού ( αν και μερικοί μου ομολόγησαν ότι στα Καμένα Βούρλα λίγοι είναι αυτοί που τηρούν τις απαγορευτικές πινακίδες …. όταν τις βλέπουν )
Κάποια ενοχλητικά ….
Η συμπεριφορά των λουόμενων δεν είναι πάντα πολύ σωστή .
Εξηγούμαι : Οι πιο πολλοί έχουν φυτέψει την ομπρέλα τους στην άμμο από την αρχή του καλοκαιριού και δεν μπορεί να την κουνήσει κανείς !!! Μαζί με την ομπρέλα έχουν αλυσοδεμένες και τις ξαπλώστρες τους ασφαλισμένες με λουκέτο παρακαλώ !!
Ακόμη και την δημοτική ομπρέλα την θεωρούσε δική της μια οικογένεια από την Λάρισα και την μοναδική φορά που ήρθαμε νωρίς και καθίσαμε κάτω από την σκιά της ομπρέλας που ανήκει στον Δήμο, με το που ήρθε η οικογένεια αυτή μας μετέφεραν τις καρέκλες μας με μια αυθάδεια που » δικαιολογείται » μόνο επειδή μιλούσαμε πάντα γαλλικά και μας πέρασαν για ξένους !!!!
Όταν τους κάναμε την παρατήρηση η απάντηση ήταν …. » Α ! Μιλάτε Ελληνικά ?? » και η δική μου απάντηση με όχι και τόσο ευγενικό τόνο » Ε ! Και ?? …. Τι σχέση έχει αυτό με το να μεταφέρετε τα πράγματα μας ?? »
Δηλαδή …. Δεν φτάνει που έχουν μετατρέψει την παραλία σε μικρά ιδιωτικά οικόπεδα με την ανέχεια του Δήμου, έχουν κάνει και τις δημοτικές ομπρέλες ιδιωτικό χώρο !!!
Το δηλώνω… Μου χάλασαν το παράδεισο στο λεπτό !!
Σειρά μου, όμως, να τους τα χαλάσω :
Εφόσον θεωρούν τον δημόσιο χώρο ( μιλάω για ΟΛΗ την παραλία ) δικό τους και μόνο δικό τους και με αυτόν τον τρόπο μετατρέπουν την δημόσια παραλία σε ιδιωτική παραλία …. προτείνω κάτι πολύ απλό : Ή θα πληρώσουν ΕΝΦΙΑ ή θα πληρώσουν αναλογικά δημοτικά τέλη όπως πληρώνουν οι καφετέριες με τις ξαπλώστρες τους !!!
Έτσι όλοι θα είναι ευχαριστημένοι … Αυτοί θα έχουν ΝΌΜΙΜΑ τον ιδιωτικό τους χώρο στην παραλία και ο Δήμος θα έχει μια άλλη πηγή εσόδων …
Όσον αφορά τους ξένους ( ποιος τους λογαριάζει ) τους ευχόμαστε καλή τύχη για να βρουν 1 τετραγωνικό μέτρο στην παραλία για να απλώσουν την πετσέτα τους !!!
Αυτά είναι τα άσχημα αλλά δυστυχώς ότι τα μοναδικά ….
Συνεχίζεται…
Ιζαμπέλ Δέδε
'' Αυτή είναι η ομπρέλα μου, αυτές είναι οι ξαπλώστρες μου, αυτή είναι η θέση μου !!! Εσύ τουρίστα να πας αλλού !!! ''
» Αυτή είναι η ομπρέλα μου, αυτές είναι οι ξαπλώστρες μου, αυτή είναι η θέση μου !!! Εσύ τουρίστα να πας αλλού !!! »
ένα απαγορευτικό στον κήπο μου !!!!!
ένα απαγορευτικό στον κήπο μου !!!!!

https://isabellededes.wordpress.com