Τρίτη 3 Μαΐου 2016

"Ταβανόπροκες" Ρανιέρι: Είμαι ο ίδιος άνθρωπος που απολύθηκε από την Ελλάδα

Όχι που δεν θα έλεγε κάτι για την Ελλάδα. Και δικαίως θα πει κανείς. Ο Κλαούντιο Ρανιέρι, ο άνθρωπος που κατάφερε το ακατόρθωτο, να πάρει μια ομάδα όπως η Λέστερ και να την
οδηγήσει στην κατάκτηση του αγγλικού πρωταθλήματος, έριξε καρφιά για την χώρα μας.

Ο Ιταλός προπονητής σε τηλεφωνική του συνέντευξη στο «Rai 3» τα είπε χύμα και τσουβαλάτα.
«Είμαι 64 ετών. Μάχομαι πολλά χρόνια και πάντα ήμουν αισιόδοξος. Πάντα πίστευα ότι θα μπορούσα να πάρω ένα πρωτάθλημα. Είμαι ο ίδιος άνθρωπος που απολύθηκε από την Ελλάδα πριν ενάμιση χρόνο και πολλοί είχαν ξεχάσει τι είχα κάνει. Είμαι αυτός που ήμουνα και στην Ελλάδα, δεν έχω αλλάξει. Το μοναδικό που μπορώ να κάνω είναι να το αφιερώσω σε όσους με πίστεψαν», είπε και συνέχισε να πανηγυρίζει...

http://www.newsit.gr