Κυριακή 3 Απριλίου 2016

Ο «Μπεργκ της Στερεάς Ελλάδας» στο Μetrosport.gr! - του Νίκου Κολίτση (Metrosport.gr)

Αποκλειστική συνέντευξη του αρχισκόρερ, Ζήση Κωνσταντίνου,

ποδοσφαιριστή του Α.Π.Ο. Αταλάντης (Α' ΕΠΣ Φθιώτιδας) και πρώτου σκόρερ με 34 γκολ!

στον Νίκο Κολίτση και στο Metrosport.gr

Κατάφερα να σκοράρω την περσινή αγωνιστική χρονιά έντεκα φορές σε ισάριθμα παιχνίδια. Ήξερα πού θα κυμανθώ φέτος. Με βοηθάει πάρα πολύ η ομάδα μου. Δεν είναι δικά μου γκολ. Για να μπει ένα γκολ, βοηθάει όλη η ομάδα. Προσωπικός μου στόχος είναι να βγω πρώτος φέτος, να έχω την υγεία μου και να τερματίσει η ομάδα μου, η Αταλάντη, στην πέμπτη θέση.



Θα ήθελα ν' αγωνιστώ σε επαγγελματικό επίπεδο σε μία ομάδα μεγαλύτερης κατηγορίας.

«Αν μπορούσα να επιλέξω, σ' ένα φανταστικό σενάριο, θα επέλεγα τον Παναθηναϊκού, καθώς είναι η αγαπημένη μου ομάδα στη Superleague και την Άρσεναλ στο εξωτερικό, λόγω ποιότητας ποδοσφαίρου».

«Θα ήθελα να έχω συμπαίκτη τον Μάρκους Μπεργκ».

«Πρότυπο στην παιδική μου ηλικία ήταν ο Αντριάνο και λόγω αριστερού ποδιού και σωματοδομής».

Είναι πιο εύκολο να ξεχωρίσεις αγωνιζόμενος σε πρωταθλήματα των Αθηνών και της Θεσσαλονίκης, αλλά σε κάθε περίπτωση υπάρχουν ποδοσφαιριστές σε ερασιτεχνικό επίπεδο που δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από αντίστοιχους επαγγελματικών κατηγοριών. Μπορούμε να στηριχτούμε σε δικά μας ταλέντα.

«Αν βάλεις ως κύριο στόχο το ποδόσφαιρο, θα πετύχεις».

Είναι κομβικό σημείο το καλοκαίρι. Η ομάδα μου έχει τον πρώτο λόγο. Μακάρι να έρθει κάτι καλό για μένα και την ομάδα μου συνδυαστικά και να είμαστε ευχαριστημένοι και οι δύο.

Στηρίζω την ομάδα του χωριού μου, αλλά η διοίκηση δε θα μου στερήσει το όνειρο της εξέλιξης.

Προσπάθησα σε ομάδα του νομού Καβάλας χωρίς να με ξέρει κανένας, όπως δε με ήξερε και εδώ, όταν ήρθα, μου δόθηκε η δυνατότητα ν' αγωνιστώ στη Γ' εθνική, δεν αποτελούσε προτεραιότητα τότε, αλλά έχω διδαχθεί από τα λάθη μου και αν μου δινόταν η ευκαιρία θα έκανα άλλες επιλογές σήμερα.

http://www.metrosport.gr/