Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016

Είμαστε 18 ημέρες μακριά από τον 3ο παγκόσμιο Πόλεμο!!!!!

H Ρωσία έχει προειδοποιήσει δημοσίως τη Σαουδική Αραβία, τις ΗΠΑ και άλλες χώρες, ότι κινδυνεύουν με ένα νέο παγκόσμιο πόλεμο, εφόσον ενεργούν τα σχέδια να στείλουν

στρατεύματα στη Συρία.Ο Τρίτος παγκόσμιος πόλεμος είναι 18 ημέρες μακριά.
Είμαι o Hal Turner, και έχω τον ραφιοφωνικό σταθμό «SuperStation95.» στα 95,1 FM, στην πόλη της Νέας Υόρκης.
Αυτή είναι η πρώτη συμβολή μου στο περιεχόμενο αυτής της ιστοσελίδας και παίρνω αυτό το ασυνήθιστο βήμα, διότι κάτι τρομερό γίνεται: Όλοι μας είμαστε πλέον σε σοβαρό κίνδυνο και είναι επιτακτική ανάγκη να πούμε την αλήθεια, πριν να είναι πολύ αργά.
Όπως κάποιοι από εσάς ίσως ήδη γνωρίζετε, από το 1993 μέχρι το 2008, εργάστηκα για το FBI. Από το 2003 έως το 2008, ήμουν στην Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών Ασφαλείας Asset με την κοινή Task Force της Τρομοκρατίας του FBI (JTTF). Έφυγα από το FBI το 2008.
Δεν είμαι σίγουρος αν είχατε την ευκαιρία να συντονιστείτε στο ραδιόφωνο μου χθες το βράδυ. Πέρασα το μεγαλύτερο μέρος της ώρας αναλύοντας την ταχέως αναπτυσσόμενη κατάσταση στη Μέση Ανατολή σχετικά με τη Συρία. Το σύντομο συμπέρασμα είναι ότι τώρα είμαστε σε πολύ σοβαρό κίνδυνο. Όταν λέω «εμείς» εννοώ εμένα, εσάς, τις οικογένειές μας, τους φίλους. . .τη χώρα. . . . όλοι μας. Αυτό δεν είναι υπερβολή.
Το ISIS χρησιμοποίησε χημικά όπλα, μπορεί να έχει περισσότερα-«ISIS Branch»που επιδιώκουν να παράγουν χημικά όπλα .
Έχω τακτική επαφή με τους πρώην συναδέλφους μου από το FBI και άλλες κυβερνητικές υπηρεσίες και συμφωνούν με την ανάλυσή μου! Πλησιάζουμε πολύ γρήγορα μια σύγκρουση που ομοιά της ο κόσμος δεν έχει δει από το 1940 και αυτό είναι πολύ πιθανό να ξεκινήσουν με πυρηνικά πολύ νωρίς. Tα τακτικά (Battlefield) πυρηνικά απολύτως, θετικά, θα χρησιμοποιηθούν. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία γι’ αυτό. Θα σας εξηγήσω γιατί παρακάτω.

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ