Ο Δήμος Κατερίνης εντάσσει
τις Νέες Τεχνολογίες
στην καθημερινότητα των
Ηλικιωμένων
Δια βίου μάθηση στην πράξη για τα μέλη των ΚΑΠΗ
Με
σκοπό να κατανοήσουν ότι ο ψηφιακός κόσμος τούς αφορά, τόσο ως μέσο επικοινωνίας,
όσο και ως ένας τρόπος για να κάνουν
ευκολότερη τη ζωή τους, ο Δήμος Κατερίνης βάζει στην καθημερινότητα των
ηλικιωμένων – μελών των ΚΑΠΗ, τις Νέες Τεχνολογίες.
Όπως
επισημαίνει ο Αντιπρόεδρος του ΟΠΠΑΠ και
υπεύθυνος της λειτουργίας των ΚΑΠΗ Αναστάσιος Παπαζήσης: «Πρόκειται για μία προγραμματισμένη δράση,
την οποία προανήγγειλε ο Δήμαρχος
Κατερίνης Σάββας Χιονίδης κατά την ημέρα εορτασμού της παγκόσμιας ημέρας ηλικιωμένων. Ειδικότερα, τα
μέλη των ΚΑΠΗ Κατερίνης όπως επιτάσσουν οι καιροί, κάθονται από την περασμένη
Δευτέρα 23 Νοεμβρίου στα θρανία, προκειμένου να μάθουν να χρησιμοποιούν
ηλεκτρονικό υπολογιστή. Στόχος είναι η εξοικείωση των ηλικιωμένων συμπολιτών
μας με διαδικτυακά εργαλεία, νέες τεχνολογίες και υπηρεσίες στην καθημερινή
ζωή. Η ενασχόληση με τις νέες τεχνολογίες αποτελεί - γιατί όχι - και μια
ευκαιρία για ανθρώπους της τρίτης ηλικίας να ξαναδούν τη σχέση τους με τις
νεότερες γενιές».
Το πρόγραμμα των
μαθημάτων διάρκειας 25 ωρών υλοποιείται σε συνεργασία με τον Νικόλαο Ναχόπουλο,
Διευθυντή του 2ου Δημοτικού Σχολείου,
στις εγκαταστάσεις του Σχολείου (οδός Κιουταχείας 10).
Η
ανταπόκριση των ηλικιωμένων- μελών του ΚΑΠΗ είναι ιδιαίτερα θετική και η
συμμετοχή τους ξεπέρασε κάθε προσδοκία αποδεικνύοντας ότι παραμένουν
ενεργά κύτταρα της κοινωνίας μας. Όπως άλλωστε επισημαίνει σχετικά ο κος Παπαζήσης: «Δράσεις που αποσκοπούν στη δημιουργία κουλτούρας ενεργούς γήρανσης και
συμβάλλουν στη διαρκή πληροφόρηση των μελών των ΚΑΠΗ, για θέματα που τους
αφορούν αποτελούν για τον Δήμο μας πρώτη προτεραιότητα».
Τα μέλη των ΚΑΠΗ από την πλευρά τους δηλώνουν
ενθουσιασμένα από την συμμετοχή τους στο πρόγραμμα, καθώς συνειδητοποιούν ότι η
ηλικία δεν είναι εμπόδιο στη μάθηση και ότι μπορούν να βάλουν στην
καθημερινότητά τους, τις νέες τεχνολογίες. Παράλληλα, ευχαριστούν τον Δήμαρχο Κατερίνης για την πρωτοβουλία του και την άμεση
υλοποίηση του προγράμματος, που αφορά την ποιότητα της ζωής τους, ενώ αποδεικνύει
τη δια βίου μάθηση στην πράξη.