Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2015

"Σ'ευχαριστώ Αλέξη Τσίπρα" - Εγώ και συ τώρα τι σχόλιο να κάνουμε?

Είναι γεγονός ότι έχω γράψει πολλές φορές, ότι το παιδάκι που εσείς κάνατε μέχρι και πρωθυπουργό, είναι κατά βάθος, πολιτικά ΒΛΑΚΑΣ.
Και πνευματικά θα έλεγα, αλλά ας παραμείνουμε στο πολιτικά προς το παρόν.

Και η άποψη μου αυτή, εστιαζόταν σε μικρές ενέργειες του παιδιού, οι οποίες στα μάτια μου, σχημάτιζαν την εικόνα ενός ανθρωπου, με μειωμένες ικανότητες, μειωμένη αντίληψη του περιβάλλοντος στο οποίο κινείται, ενός ανθρώπου παντελώς ανικανου για οποιοδήποτε δημόσιο αξίωμα.
Επιβεβαίωση των απόψεων μου από τον ίδιο τον Τσίπρα, δεν είχα ..... μέχρι χτες.
Μετά τη χτεσινή του όμως συνέντευξη στο κανάλι κόντρα του ... μη διαπλεκόμενου Κουρή, νοιώθω την ανάγκη να πω,
"Σ ευχαριστώ Αλέξη Τσίπρα, που επιβεβαίωσες την άποψη που είχα για σένα".
Αφήνω τα υπόλοιπα που είπε, το παιδί βρίσκεται σε σύγχυση μετά τις δημοσκοπήσεις που βλέπει.
Μένω μόνο σε ένα.
Είπε
 Με παρέσυρε ο Λαφαζάνης, που με βεβαίωνε ότι θα πάρουμε δάνειο από τη Ρωσία, και γι αυτό έκανα τσαμπουκά στους Ευρωπαίους. Δεν φταίω εγώ, πίστεψα το Λαφαζάνη!!!
Τρανότερη απόδειξη της θεωρίας μου ότι ο άνθρωπος είναι πολιτικός βλάκας, δεν θα μπορούσε να υπάρξει.
Το καταλαβαίνετε τι είπε;;;
Καταλαβαίνετε ποιον είχατε πρωθυπουργό της χώρας;;;
Ο πιο βλάκας άνθρωπος στην Ελλαδα, αν του έλεγες ότι θα μας δώσουν οι Ρωσοι 5 δισεκατομύρια δάνειο, θα γελούσε μέχρι δακρύων.
Αφήνω στην άκρη τις συμβάσεις των παλιών μνημονίων που λένε ότι ΔΕΝ μπορούμε να δανειστούμε εκτός Ευρωπαικής Ενωσης για να ξεπληρώσουμε τα χρέη, αυτες τις είχε "σκίσει" και δεν τις διάβασε.
Την οικονομική κατάσταση της Ρωσίας, δεν μπορούσε να τη διαβάσει, έστω στο κάπιταλ;;
Εναν ανταποκριτή της ΕΡΤ στη ρωσία δεν μπορούσε να πάρει τηλέφωνο να του πει "θα μου δώσει ο Πούτιν 5 δις", να τον ακούσει να σκάει στα γέλια και να καταλάβει;
Και , άντε, το παιδί είναι τόσο ηλίθιο που πίστεψε τον Λαφαζάνη, και μας φόρτωσε 50 δις χρέος.
Το που βγαίνει και το λέει που το βάζεις;;;
Λέει, δεν φταίω εγώ, με παρέσυρε ο Λαφαζάνης, δεν λέει είμαι βλάκας και ηλίθιος και πιστέυω ότι μου λέει ο κάθε πικραμένος, λέει φταίει ο Λαφαζάνης που με βεβαίωνε για το δάνειο των Ρώσων.
Αντι να το βουλώσει και να θάψει την ηλιθιότητα του, την κοινοποιεί σαν επιχείρημα δικαιολογίας της αποτυχίας του.
ΚΑι στις 20 Σεπτεμβρίου, θα υπάρξουν Ελληνες πολιτές, που θα ψηφίσουν για να τους κυβερνήσουν, αυτόν που βεβαίωνε πως η χρεοκοπημένη Ρωσία θα δάνειζε στην Ελλάδα 5 δις, κόντρα στη θέληση των Ευρωπαίων, και παρά τις συμβάσει ςπου έχουμε υπογράψει, και αυτόν που τον πίστευε!!!
Εδώ δεν είναι θέμα πολιτικών πιστεύω, εδώ πρόκειται για θέμα ηλιθιότητας.
Γιατι μόνο ηλίθιοι πλέον μπορεί να θέλουν αυτούς τους τύπους για κυβερνήτες τηςε Ελλάδας.
Μου λένε
Ο Τσίπρας εξυπηρετεί συμφέροντα, έχει σχέδιο.
Διαβάστε τη συνέχεια στο http://irasot.capitalblogs.gr/