Τρίτη 21 Ιουλίου 2015

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΛΧΑΖΙΔΗΣ: Δική σας είναι η επιλογή να γίνετε και εσείς " Βολεύτρια & Βολευτής"

Αγαπητοί μου Μπέτυ και Χάρη εσείς με ζήσατε από πολύ κοντά τότε στις πλατείες και στις παρελάσεις όταν βρίζαμε και καταριόμασταν τους τότε " Βολευτές " για τα μνημόνια και τους
εφαρμοστικούς νόμους που ψηφίζανε.

Τότε φυσικά δεν ήσασταν "Βουλεύτρια & Βουλευτής", αλλά αγανακτισμένοι που με όλους εμάς βγάζατε πύρινους λόγους γεμάτους αξιοπρέπεια ήθος και αγωνιστικότητα, απέναντι σε όλους αυτούς που κατά κοινή ομολογία καταστρέφανε την χώρα και οδηγούσαν τους συμπολίτες μας σε οικονομικά αδιέξοδα και αυτοκτονίες ...

Τελικά δεν ξέρω αλλά έχω την εντύπωση πως μετά το δημοψήφισμα μάλλον έχετε αλλάξει απόψεις και διαλέξατε να πάτε με το άλλο στρατόπεδο και να συμπορευτείτε με όλους αυτούς που τους είχαμε χαρακτηρίσει ως ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ γιατί είχαν ψηφίσει τα προηγούμενα μνημόνια και τα μέτρα που μας έφεραν στην οικονομική εξαθλίωση ....

Οπότε δική σας είναι η επιλογή να γίνετε και εσείς "Βολεύτρια & Βολευτής" και μαζί με τους υπολοίπους ομοϊδεάτες σας ψηφίζοντας ΝΑΙ σε όλα να είστε πλέον και εσείς ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΙ ΣΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ...

Και ξέρετε κάτι αγαπητοί μου Μπέτυ & Χάρη, εγώ μπορεί να μην σας ψήφισα στις βουλευτικές εκλογές αλλά όλα αυτά τα χρόνια κάθε φορά που ανεβαίνατε στο βήμα και παίρνατε τον λόγο, εγώ ήμουν από κάτω και σας χειροκροτούσα και επαινούσα τις απόψεις σας, γιατί τότε είχαμε έναν κοινό εχθρό είχαμε κοινούς στόχους, αλλά όπως αποδεικνύετε εκ του πρακτέου μάλλον δεν είχαμε ΚΟΙΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ...

Ελπίζω και εύχομαι έστω και την τελευταία στιγμή να τα θυμηθείτε όλα αυτά και να πράξετε αυτό που σας υπαγορεύει η συνείδησή σας. Πάντως εγώ σας λέω πως θα είμαι στην ίδια πλευρά εκεί που με αφήσατε μαζί με τους ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΕΞΑΘΛΙΩΜΕΝΟΥΣ  αλλά  "περήφανους και αξιοπρεπείς"' συμπολίτες μας.

Υ.Γ Θα ήθελα μέσα από αυτήν την επιστολή μου να απευθύνω ένα θερμό χαιρετισμό σε όλα τα μέλη της << Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Ν. Πιερίας>> αλλά κυρίως στους υπευθύνους συντονιστές  και να τους υπενθυμίσω κάποιες από τις παλαιότερές μας δράσεις σχετικά με παρόμοιες ψηφοφορίες του παρελθόντος και περιμένω να δω κάτι ανάλογο από μέρους τις ομάδος,  με αυτό που πάει να γίνει την Τετάρτη 22-7-2015.

Αλχαζίδης Αναστάσιος