Πρόταση
του Χάρη Τζαμακλή για μακρόπνοο στρατηγικό
σχεδιασμό του Τουρισμού της Πιερίας
«Ας
τεθεί από σήμερα ως στόχος η σύσταση ενός Οργανισμού Διαχείρισης Προορισμού»
Πρόταση για το σχεδιασμό ολοκληρωμένης και ενιαίας στρατηγικής για τον τουρισμό
του Νομού Πιερίας κατέθεσε με το χαιρετισμό που απηύθυνε ο Χάρης Τζαμακλής στην εκδήλωση ανακοίνωσης των βραβευμένων με
Γαλάζια Σημαία ακτών, η οποία πραγματοποιήθηκε σήμερα 13-5-2015 στην Παραλία
Κατερίνης.
Η πρόταση του βουλευτή, ο οποίος συμμετέχει στην ΕΠΕΚΕ (Επιτροπή
Παρακολούθησης και Ελέγχου του Κυβερνητικού Έργου) Τουρισμού του ΣΥΡΙΖΑ, συνίσταται στο εξής, όπως παρουσιάστηκε στον
χαιρετισμό : «Η Πιερία διαθέτει ένα
παγκοσμίως γνωστό brand με αναγνωρισιμότητα μεγαλύτερη και από αυτήν της
Ακρόπολης – τον Όλυμπο. Η παρατηρούμενη πολυεκπροσώπηση του Ολύμπου ως
τουριστικού προορισμού από διάφορους φορείς ως αποσπασματική καθιστά
αναποτελεσματική την προσπάθεια προβολής και προώθησής του. Απαιτείται, επομένως, η διαμόρφωση μιας
ενιαίας τουριστικής ταυτότητας ως τουριστικού προορισμού, ένας ολοκληρωμένος
σχεδιασμός τουριστικής προβολής. Ας τεθεί από σήμερα ως στόχος η σύσταση ενός
Οργανισμού Διαχείρισης Προορισμού (DMO). Η περίπτωση της Βαρκελώνης μπορεί
να αποτελέσει μπούσουλα». Κατά την άποψη του βουλευτή το ζήτημα του μακρόπνοου
στρατηγικού σχεδιασμού για τον τουρισμό της Πιερίας προϋποθέτει νέα νοοτροπία
και καινοτόμες δράσεις ενταγμένες σε μια συνολική εθνική και κοινωνική
προσπάθεια παραγωγικής ανασυγκρότησης της πατρίδας μας - και της ιδιαίτερης.
Στο κείμενο του χαιρετισμού αναφέρεται ότι στη Μόνιμη Ειδική Επιτροπή
Περιφερειών της Βουλής, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 12-5-2015 με τη
συμμετοχή και του Χάρη Τζαμακλή, κλήθηκε η Αναπληρώτρια Υπουργός Τουρισμού κ.
Κουντουρά και ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου κ. Ζαχαράτος για να ενημερώσουν
σχετικά με την στρατηγική του τουρισμού και τη συμβολή του στην περιφερειακή
ανάπτυξη. Η στρατηγική του Υπουργείου έχει ορίζοντα πενταετίας και εστιάζει
στην αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών, στην επιμήκυνση της τουριστικής
περιόδου, στην αναβάθμιση των τουριστικών υποδομών, στην ανταγωνιστικότητα,
στην αύξηση της κατά κεφαλήν τουριστικής δαπάνης. Οι στρατηγικοί στόχοι ευθέως
συνδέονται με την αύξηση του ποσοστού επί του ΑΕΠ του γενικού τουριστικού
εισοδήματος.