Πάνε 7 χρόνια από την τελευταία φορά που επισκέφθηκα τη μεγαλύτερη ευρωπαϊκή έκθεση για κινητή τηλεφωνία, το Mobile World Congress. Η έκθεση λαμβάνει χώρα
στη Βαρκελώνη και ανοίγει σήμερα επίσημα τις πόρτες της. Η Βαρκελώνη αυτές τις μέρες είναι χαοτική και πανέμορφη για κάθε επαγγελματία που χαίρεται να αναπνέει mobile. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης γίνονται οι πιο μεγάλες ανακοινώσεις για θέματα mobile από κατασκευαστές, παρόχους και καμιά 50αριά ακόμα κατηγορίες άλλων εταιρειών που έχουν κάτι ενδιαφέρον να παρουσιάσουν στην παγκόσμια κοινότητα.
Την αρχή έκαναν δυο τεράστια brands ήδη από χθες.
Από τη μία, η Samsung παρουσίασε τη νέα σειρά των Galaxy smartphones, το S6 και το S6 Edge. Καινοτόμο design από γυαλί και μέταλο, γρήγορη και ασύρματη φόρτιση καθώς και μια κάμερα που απ’ ότι κατάλαβα βάζει κάτω εκείνη του iPhone 6 τόσο σε ποιότητα όσο και ταχύτητα λήψης. Και, όπως και η Apple, έτσι και η Samsung ανακοίνωσε το δικό της σύστημα πληρωμών, το οποίο μου φαίνεται πως ίσως αποδειχτεί πιο φιλικό για την ελληνική αγορά, αφού δεν έχει όλα τα US-only features του Apple Pay.
Από την άλλη, η IKEA ανακοίνωσε πως στο εξής τα έπιπλά της θα έχουν -με μικρή προαιρετική επιβάρυνση της τάξεως των 20 ευρώ- ενσωματωμένο φορτιστή για ασύρματη φόρτιση κινητών τηλεφώνων και tablets με βάση το πρότυπο Qi/WPC, το οποίο φαίνεται να αρχίζει να εδραιώνεται. Ήδη αυτό ακολουθούν τα άνωθεν flagship smartphones.
Δε μιλάω εδώ όμως μόνο για το άμεσο μέλλον, αλλά και για το πως αυτά τα βήματα βοηθάνε την παγκόσμια κοινότητα να έχει μια πιο ολοκληρωμένη εμπειρία του online και offline περιβάλλοντος. Στην Ελλάδα, ένας στους δύο έχει smartphone και όσο ανακοινώνονται νέες λειτουργίες τόσο και οι άλλοι χρήστες μπαίνουν σε αυτή την αγορά, κυρίως χάρη στο Android που μπορεί να υποστηριχθεί και από low-end μοντέλα.
Με τεχνολογίες όπως η σύνδεση φυσικών πληρωμών με το κινητό, πολύ σύντομα οι marketers θα έχουμε ένα ακόμα πολύτιμο εργαλείο με το οποίο θα πορευτούμε. Για φανταστείτε μια τεχνολογική σύγκλιση κατά την οποία μπορούμε να αναγνωρίζουμε (με ένα ανώνυμο unique ID τύπου Google Analytics) τον κάθε καταναλωτή που πλησιάζει στο ράφι του προϊόντος μας, μπορούμε να μαρκετάρουμε σε αυτόν στο κινητό του ή με digital signage και να συνδέσουμε τις ενέργειές μας με το αν τελικά ο καταναλωτής αγόρασε το προϊόν ή όχι.
Real-time performance marketing στο ράφι; Μπορεί!
Πηγή : www.suit.gr