Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2014

ΕΚΛΟΓΗ ΙΕΡΕΩΝ ΜΑΣ

Περιμένουμε ΠΡΩΤΑ να μας αναγνωρίσει το κράτος και ΜΕΤΑ να ξεφυτρώσουν ιερείς της Πατρώας Θρησκείας σε κάθε πόλη ; 
ΛΑΘΟΣ !
Αυτό δείχνει έλλειψη δυναμισμού . Οι χριστιανοί πρώτα είχαν πλήρες δίκτυο ιερέων και
επισκόπων και ΜΕΤΑ ήρθε η αναγνώριση απο τον αυτοκράτορα . Διότι , δικαιολογημένα , αυτός μόλις είδε το στιβαρό δίκτυο σκέφθηκε ( σαν παίκτης του ιπποδρόμου ) :
"Αυτοί είναι ΔΥΝΑΤΑ ΑΛΟΓΑ . Αξίζει να ποντάρω σε αυτούς για να με στηρίξουν στο θρόνο μου" .
Εμείς , σήμερα , δίνουμε την εντύπωση ΔΥΝΑΤΩΝ ΑΛΟΓΩΝ ;
Μάλλον όχι . Να μην περιμένουμε λοιπόν καμμία αναγνώριση .

Για να αποκτήσουμε δίκτυο ιερέων υπάρχουν δύο τρόποι :
Α) Οι θρησκευτές να γραφτούν στις ιερατικές πυραμίδες που υπάρχουν ήδη . Εξ όσων γνωρίζω και το ΕΛΛΗΝΑΪΣ και το ΥΣΕΕ έχουν τέτοιες πυραμίδες . Αυτό κρύβει ένα μειονέκτημα : Κάποια στιγμή οι ιερείς θα χρειαστεί να εκλέξουν τον Πρωθιερέα κάθε περιφέρειας . Και θα καταλήξουμε να έχουμε σε κάθε περιφέρεια ΔΥΟ Πρωθιερείς που δεν θα αναγνωρίζουν ο ένας τον άλλον ! Δηλαδή σαν τους χριστιανούς : κάθε πόλη έχει έναν μητροπολίτη με το νέο ημερολόγιο , έναν με το παλαιό ημερολόγιο , έναν Μάρτυρα του Ιεχωβά , έναν Πεντηκοστιανό κλπ . Πλήρης γελοιοποίηση !
Β) Αυτοανακηρύττονται οι ιερείς ( είτε προσκείμενοι στο ΕΛΛΗΝΑΪΣ , είτε στο ΥΣΕΕ είτε ανεξάρτητοι ) . Όταν πρόκειται να εκλεγεί Πρωθιερέας περιφέρειας εκλέγεται απο ΚΟΙΝΟ ψηφοδέλτιο ! Έτσι μπορεί η πλειοψηφία των ιερέων να είναι ανεξάρτητοι αλλά ο Πρωθιερέας να ανήκει ( ιδεολογικά ) πχ στο ΥΣΕΕ ! Διότι αυτός κρίθηκε οτι είναι καλύτερος στις δημόσιες σχέσεις ή στο ιεροπρεπές παράστημα κλπ
Έτσι αποδεικνύουμε οτι διαφέρουμε ριζικά απο τους χριστιανούς και δεν είμαστε "μια απο τα ίδια" .
Για τον πολύ κόσμο , μπορεί ο ιερέας ή ο Πρωθιερέας να ονομάζεται στην αρχή "πολιτιστικός εκπρόσωπος των αρχαιοελληνιστών" ! 'Οταν κρίνουμε οτι ήρθε η ώρα μπορεί να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους .
Ο ρόλος των Φίλων της Πατρώας Θρησκείας είναι εδώ σημαντικός . Εμείς ( Οι Φίλοι της Πατρώας ) δεν μπορούμε να γίνουμε ιερείς . Επειδή όμως βλέπουμε με την ίδια συμπάθεια όλους τους θρησκευτές , μπορούμε να έχουμε τον ρόλο του διαιτητή και του αντικειμενικού βαθμολογητή . Δηλαδή εάν κάποιος ιερέας βγήκε ΔΗΜΟΣΙΑ και είπε κάτι κακό για τον Πρωθιερέα , θα πάρει "κίτρινη κάρτα" . Τα παράπονα πρέπει να συζητούνται στον κλειστό κύκλο των ιερέων . Και αν η πλειοψηφία αποφασίσει οτι δεν πρέπει να αντικατασταθεί ο Πρωθιερέας , υποχρεούται ο δυσαρεστημένος ιερέας να υπακούσει ( για να μην πάρει και δεύτερη κίτρινη κάρτα ) .
Ένας ιερέας που μάζεψε πολλές κίτρινες κάρτες δεν θα έχει πλέον το ηθικό κύρος για να ξαναβάλει υποψηφιότητα .
Βέβαια , όλο και κάποιοι θα βρεθούν που δεν θα συμφωνήσουν με αυτή την διαδικασία και θα ακολουθήσουν χριστιανικές ατραπούς διάσπασης . Αυτοί όμως δεν μας απασχολούν . Είναι ισχνές μειοψηφίες καταδικασμένες απο τη Ιστορία σε αφανισμό .
-----------------------------------------
Αυτά ήδη εφαρμόζονται στην περιοχή Καβάλας - Δράμας όπου και Ιέρεια υπάρχει και Σώμα Φίλων της Πατρώας Θρησκείας .