Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2014

Άρωμα Πόλης – Μέρος 2ο [φωτογραφίες]

Γράφει και φωτογραφίζει ο Χρυσόστομος Γαλαθρης,
Η συνέχεια της υπέροχης συλλογής Άρωμα Πόλης – Μέρος 1ο [φωτογραφίες] (Δείτε εδώ)

Aroma Polis (48)  
Aroma Polis (37)  
Aroma Polis (47)
Aroma Polis (32)
Aroma Polis (36)
Aroma Polis (31)
 Aroma Polis (30)   
Aroma Polis (29)
Aroma Polis (26)
Aroma Polis (27) 
Aroma Polis (28)
Aroma Polis (49)

Γεννήθηκα στη Σάμο το 1980. Σπούδασα φωτογραφία στην Focus School of Art Athens και ζω και εργάζομαι στο Καρλόβασι. Μέχρι στιγμής έχω παρουσιάσει 3 μεγάλης κλίμακας ατομικές εκθέσεις: «Κίνα» το 2010, «Aroma Polis» το 2012 και φέτος τον Αύγουστο του 2014 παρουσίασα την τελευταία μου έκθεση με τον τίτλο 142.
Επίσης έχω παρουσιάσει έργα μου σε ομαδικές εκθέσεις και σε μικρότερες, θεματικές ατομικές εκθέσεις.

Για περισσότερα albums,new project,blog news επισκεφτείτε το προσωπικό μου website www.chrysostomosgalathris.com
 http://constantinoupoli.com