Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

Μανώλης Γλέζος - Η Ευρωπαϊκή Ένωση να αναγνωρίσει το Κουρδικό Κράτος

Μανώλης Γλέζος – Διαδήλωση Κούρδων - Απομαγνητοφώνηση
Ονομάζομαι Μανώλης Γλέζος, είμαι Ευρωβουλευτής του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου κι φέρνω τη συμπαράσταση τη δική μου και των έξι
ευρωβουλευτών Ελλήνων που βρίσκονται στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο υπέρ του κουρδικού λαού.
Δεν είναι τώρα μονάχα ο αγώνας μου υπέρ του κουρδικού λαού. Είναι εδώ και μισόν αιώνα που αγωνίζομαι ο κουρδικός λαός να αποκτήσει την κρατική του υπόσταση.
Δε μπορούμε να παίζουμε με παιχνίδια. Η Ευρωπαϊκή Ένωση, ο Σουλτς και ο Γιούνκερ είναι υποχρεωμένοι να ανακηρύξουν το Κουρδικό Κράτος. Να αφήσουν τα παιχνίδια όλοι. Ένα μόνο είναι το αίτημα και γι’ αυτό είμαι στο πλευρό σας, κι εγώ προσωπικά και οι έξι Έλληνες Ευρωβουλευτές που βρίσκονται στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο: οι Κούρδοι να αποκτήσουν την κρατική τους υπόσταση.
Οι πράξεις το αποδεικνύουν. Υπάρχουν κείμενα δικά μου, υπάρχουν πιστοποιήσεις δικές μου ότι στάθηκα πάντοτε στο πελυρό του κουρδικού λαού.