Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2014

Σχόλιο του Γιώργου Παπαθανασίου σε δημοσιευθείσα επιστολή

 Γιώργος Παπαθανασίου: Ή εγώ ήμουν τόσο πολύ ικανός ή ήταν τόσο πολύ ανίκανος ο ανατραπείς δήμαρχος

Διάβασα μια επιστολή κάποιου όπου αναφέρεται και στις δημοτικές εκλογές του 1982 στο
Λιτόχωρο και γράφει για κάποιον Γεωρ.Παπαθανασίου που δήθεν τον ανέτρεψε από τη δημαρχία.

Απ’ ό,τι ξέρω, με ονοματεπώνυμο Παπαθανασίου Γιώργος στο Λιτόχωρο ήταν τρεις: Ήταν ο Γεωρ.Παπαθανασίου ο παππούς μου, που τον σκότωσαν τον Απρίλιο του 1945, ο ξάδελφός μου που επαναπατρίστηκε στην Ελλάδα το 1980, αλλά και εγώ που απολύθηκα από τον στρατό στις 4/10/1982, δηλαδή 13 μέρες πριν από τις δημοτικές εκλογές.
Τώρα, αν εγώ σε 13 μέρες από την ώρα που απολύθηκα, κατάφερα να τον ανατρέψω, ή εγώ ήμουν τόσο πολύ ικανός ή ο άλλος τόσο πολύ ανίκανος. Εγώ, πάντως, δήμαρχος εκλέχτηκα το 1990.
Ου γαρ έρχεται μόνον το γήρας…