Τρίτη 22 Απριλίου 2014

Γιώργος Φαρμάκης - Πρόσκληση μέσω facebook για τα «Χρόνια Πολλά», στο εκλογικό κέντρο

Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον αποστολέα του μηνύματος.... Συνδυασμό Ευθύνης Γιώργου Φαρμάκη
Το κοινωνικό δίκτυο facebook, επέλεξε ο Γιώργος Φαρμάκης για να προσκαλέσει τους φίλους του για «ένα κέρασμα» λόγω της ονομαστικής του

​εορτής


Ο επικεφαλής του «Συνδυασμού Ευθύνης» και υποψήφιος δήμαρχος Δίου – Ολύμπου Γιώργος Φαρμάκης, προσκάλεσε μέσω του κοινωνικού δικτύου facebook όλους τους φίλους του στο εκλογικό κέντρο του «Συνδυασμού Ευθύνης» στο Λιτόχωρο.
Αφορμή για την πρόσκληση αποτελεί η ονοματική εορτή του Γιώργου Φαρμάκη.
Διαβάστε αναλυτικά την ανάρτηση του υποψηφίου δημάρχου:
«Σας ευχαριστώ για την συμπαράσταση στον προεκλογικό μου αγώνα!

Αύριο του Αγίου Γεωργίου, με την ευκαιρία της ονομαστικής μου εορτής, θα έχω την χαρά να σας δεχθώ στο εκλογικό κέντρο του συνδυασμού μας, στην Πλατεία Λιτοχώρου, μετά τις 7 το απόγευμα.

Οι ευχές σας θα μου δώσουν δύναμη για να συνεχίσουμε μαζί τον αγώνα για το καλό του τόπου μας.

Η παρουσία σας αποτελεί για εμένα ιδιαίτερη τιμή.