Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

Ο Θεσσαλονικιός... που τίναξε τη μπάνκα στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα πόκερ!

Ο Θεσσαλονικιός Σωτήρης Κουτούπας έγραψε ιστορία στο πόκερ, κατακτώντας την κορυφή στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα πόκερ που έγινε στο Ντοβίλ της Γαλλίας το περασμένο Σαββατοκύριακο, βάζοντας στην τσέπη του 614.000 ευρώ, όντας ο πρώτος Έλληνας που καταφέρνει την σημαντική
αυτή διάκριση!

«Ήταν μια σπουδαία, αλλά δύσκολη επιτυχία, ειδικά όταν κερδίζεις στον τελικό τον Ευγένι Κατσάλοφ που είναι μορφή στο χώρο του πόκερ» είπε ο νεαρός πλέοντας σε πελάγη ευτυχίας, με την σημείωση ότι: «Ήταν η ώρα μου. Ήμουν και τυχερός. Δεν μπορώ να περιγράψω τη χαρά μου. Ευχαριστώ το Θεό»!

Ο Σωτήρης ξεκίνησε το πόκερ ερασιτεχνικά σε ηλικία 18 χρόνων το 2002 και μέσα σε 12 χρόνια κατέκτησε την κορυφή της Ευρώπης! Τα τελευταία δυο χρόνια με τις διακρίσεις του κατάφερε να γίνει… πλουσιότερος κατά 1.200.000 ευρώ! «Φυσικά και δεν περίμενα να βγάζω τόσα χρήματα από το πόκερ. 

Ήταν χόμπι, αλλά τελικά μου αποφέρει περισσότερα χρήματα από την ίδια μου τη δουλειά» μας λέει γελώντας. Ο Κουτούπας διατηρεί μαζί με τον πατέρα του Γρηγόρη και τα δυο αδέλφια του, τον Φώτη και τον Αλέξανδρο (όλοι τους πτυχιούχοι στις οικονομικές επιστήμες) κάβα ποτών στα Νέα Βρασνά. «Η δουλειά είναι εποχιακή, έχουμε φόρτο εργασίας ιδιαίτερα το καλοκαίρι, οπότε υπάρχει χρόνος και για το πόκερ. 

Είμαστε μια δεμένη οικογένεια και προσπαθούμε να κρατήσουμε την επιχείρηση ζωντανή σε αυτούς τους δύσκολους οικονομικά καιρούς για την Ελλάδα. Βρήκαμε τον τρόπο να αντέξουμε μέσα στην κρίση» σχολιάζει ο Κουτούπας. 

Επιμέλεια: Κατερίνα Νινιού

http://www.zougla.gr/