Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

Στους δρόμους επιστρέφει τo Eλληνικό Pony

Επιστρέφει το αυτοκίνητο θρύλος; Γιατί όχι; Το ελληνικής συναρμολόγησης PONY, το οποίο επί σειρά ετών παραγόταν από την NAMCO στη Θεσσαλονίκη, είναι έτοιμο να πατήσει και πάλι στους ελληνικούς δρόμους.
Αυτό τουλάχιστον αναφέρει ο πρόεδρός της, Πέτρος Κοντογούρης σε συνέντευξή του στο
Αθηναϊκό Πρακτορείο. Η εταιρεία έχει στόχο να παράγει 24 αυτοκίνητα την ημέρα με χώρες προορισμού την Αίγυπτο και τις χώρες του Μαγκρέμπ. Το νέο πόνυ θα διατηρεί τη γραμμή του παλαιότερου, αλλά και όλα τα χαρακτηριστικά και θα κοστίζει μόλις 7.000 ευρώ. Χαρακτηριστική θα είναι η ευελιξία του αμαξώματος να δεχθεί πολλούς και διαφορετικούς κινητήρες.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh-1NTskJO8JA4ck2DoY9jFGMZdTUh9MX2yKAyR9SRd_5336LJhBXy0_KSsei17LSQDtKQE8w_mqrISGSajaOxPBNJMqmIXP9GlbmpwWKbWJhvjMJsm7PxPc6T4dRf3B6Dz-ThQf9Id_z5n/s1600/Namco+international+AG+3PONY+citroen.jpg

Η ιστορία του PONY

Το αρχικό σχέδιο για το Pony δημιουργήθηκε από μία ομάδα Γάλλων μηχανικών με σκοπό ένα παγκόσμιο, χαμηλού κόστους αυτοκίνητο που θα χρησιμοποιούσε ως βάση του τα μηχανικά μέρη του Citroen 2CV. Η τελική απόφαση της Citroen ήταν να δώσει την ευκαιρία για "διεθνή καριέρα" στο Citroen FAF, αν και ήταν πολλά τα υποψήφια οχήματα, ανάμεσα στα οποία και μοντέλα που κυκλοφόρησαν (πριν από το FAF) σε πολλές χώρες του κόσμου, όπως η Πορτογαλία και το Βιετνάμ. Κανένας απ'αυτούς τους "προγόνους" του FAF, πάντως, δεν κατάφερε να σημειώσει τη σημαντική επιτυχία του "δικού μας" Pony.

Παρά τις δυσκολίες και τη δυσπιστία με την οποία αντιμετωπίστηκε το όλο εγχείρημα, οι άνθρωποι της Namco συνέχισαν την προσπάθειά τους με στόχο να δημιουργήσουν ένα όχημα που θα απευθύνονταν σε όσο το δυνατόν ευρύτερο κοινό με όπλα του το χαμηλό κόστος κτήσης και συντήρησης, την αξιοπιστία και την εγγύηση που προσέφεραν στην κατασκευή τα σήματα της Citroen.

Το εργοστάσιο της NAMCO στη Θεσσαλονίκη



 Διαβάστε τη συνέχεια εδώ

reporter.gr