Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

Νταμιάν Μπελόν: «Είμαι χαρούμενος που ήρθα στον Αιγινιακό»

Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον αποστολέα του μηνύματος.... ΠΑΕ ΑΙΓΙΝΙΑΚΟ
Ο Νταμιάν Μπελόν, ένας από τους ποδοσφαιριστές που με τη παρουσία του προσδίδει άλλο αέρα στον Αιγινιακό, μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας, aiginiakos.gr. Συγκεκριμένα αναφέρθηκε για την επιλογή του να έρθει δανεικός για έξι μήνες, στους στόχους που θέτει, καθώς και στο επόμενο παιχνίδι με τη Νίκη Βόλου.
Για την έλευση του στην ομάδα του Αιγινιακού:



«Είμαι χαρούμενος που ήρθα στον Αιγινιακό, διότι το ρόστερ έχει πολύ καλούς παίκτες και από τις λίγες ημέρες που βρίσκομαι εδώ θεωρώ ότι το κλίμα είναι εξαιρετικό, ίσως και από τα καλύτερα που έχω δει στην Ελλάδα. Νιώθω πολύ καλά διότι ο πρόεδρος και οι προπονητές είναι κοντά μου και θα προσπαθήσω από τη πλευρά μου να βοηθήσω όσο περισσότερο μπορώ».

Για τους στόχους που θέτει μέχρι τη λήξη του πρωταθλήματος:

«Σίγουρα ο δεύτερος γύρος αναμένεται να είναι πιο δύσκολος, ωστόσο και σε προσωπικό και σε ομαδικό επίπεδο θα διεκδικήσω το καλύτερο δυνατόν που είναι φυσικά αρχικά να εισέλθουμε στην τετράδα που οδηγούν στα πλέι-οφ. Στο βάθος είναι φυσικά και η άνοδος στην Σούπερ Λίγκα αλλά προέχει να τερματίσουμε μέσα στις τέσσερις πρώτες θέσεις».

Τέλος, για την αναμέτρηση με τη Νίκη Βόλου σημείωσε:

«Είναι ένα δύσκολο παιχνίδι, διότι και οι αντίπαλοι θέλουν οπωσδήποτε τους βαθμούς. Βέβαια είναι από τις πιο σημαντικές αναμετρήσεις στο σημείο που βρισκόμαστε γι’αυτό και θα διεκδικήσουμε ότι καλύτερο μπορούμε. Πιστεύουμε στον εαυτό μας, δουλεύουμε πάνω σε αυτό το ματς με αποτέλεσμα να ευελπιστούμε σε ένα θετικό αποτέλεσμα».