Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

ΔΗΛΩΣΗ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Ν. ΤΖΗΜΑ, ΝΕΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ ΤΟΥ Γ.Α.Σ. ΟΛΥΜΠΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ ΤΗΣ Β΄ Ε.Π.Σ. ΠΙΕΡΙΑΣ

ΔΗΛΩΣΗ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Ν. ΤΖΗΜΑ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ ΤΟΥ Γ.Α.Σ. ΟΛΥΜΠΟΥ ΑΓ.ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ Ε.Π.Σ. ΠΙΕΡΙΑΣ Β΄ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗ
Ξεκαθαρίζω την θέση μου και γνωστοποιώ ότι:  δέχθηκα την Προεδρία της ομάδος και στην απόφασή μου αυτή με οδήγησε η αγάπη μου για τα νέα παιδιά τα οποία ΔΕΝ πρέπει να ξεκινούν μία καριέρα,
μαθαίνοντας από την πρώτη στιγμή να στοχεύουν στο χρήμα.
Κάποτε έβλεπες ποδοσφαιριστές να παλεύουν για την φανέλα της ομάδας που αγωνίζονται και τον κόσμο να συμμετέχει στο παιχνίδι με τις φωνές, τα συνθήματα, τις σημαίες του και πολλά ακόμα.
Ήταν μια γιορτή, η ιεροτελεστία της Κυριακής.
 Έτσι πρέπει να κρατήσουμε ζωντανές τις τοπικές ομάδες των χωριών και των πόλεων.
Αναφέρομαι στα τοπικά ερασιτεχνικά πρωταθλήματα που αγωνίζονται νέα παιδιά, ντόπια,  παίζοντας
με πάθος για την φανέλα του τόπου τους, έτσι «αλά» παλιά.
 Σε  αυτά τα πρωταθλήματα βλέπεις ποδόσφαιρο με ανταγωνισμό και λαχτάρα, όπως πρέπει. Κυριαρχεί ο πρωταθλητισμός, αλλά για το ποιά ομάδα θα ανέβει μια κατηγορία πιο πάνω, γεγονός που δίνει συνεχώς κίνητρα στα παιδιά αυτά. Εκεί, σε αυτά τα γήπεδα με το χώμα ή το παλιό χορτάρι, βλέπεις το ποδόσφαιρο που θυμούνται οι παλιοί. Το λατρεμένο άθλημα. Χωρίς επικίνδυνους Προέδρους να κοιτάνε ποιος θα οικονομήσει  σε βάρος του αθλήματος των παιδιών ΚΑΙ του κόσμου.
 Δυστυχώς λόγω των επαγγελματικών μου υποχρεώσεων η θητεία μου στην προεδρία θα είναι σύντομη , αλλά ελπίζω να καταφέρω και να βάλω και εγώ ένα λιθαράκι στο να οδηγηθεί το άθλημα όλοι να παλεύουν και για την φανέλα και ΓΙΑ καθαρές ανόδους σε μεγαλύτερες κατηγορίες!!

                                                                                                          Με εκτίμηση
                                                                                                           Α.ΤΖΗΜΑΣ