Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

Λίγο χιούμορ..

- Έχεις κάτι να πιούμε;
- Νερό.
- Κάτι πιο σκληρό;
- Παγάκια.


- Βλήματα έχουμε πολλά, αν είχαμε και κανόνια θα ήμασταν υπερδύναμη.

- Το ποτό δεν έδωσε ποτέ καμία λύση σε κανένα πρόβλημα, αλλά πάλι ούτε και το γάλα.

- Η δουλειά δεν είναι ντροπή, είναι παρελθόν.

Δεν ξέρω αν το έχετε παρατηρήσει κι εσείς, αλλά όταν φας 4 κανταΐφια, ότι καφέ και να παραγγείλεις, σκέτο σου φέρνουν.

Χθες είχα μια πείνα που μου ερχόταν να φάω τα πάντα, αλλά είναι προστατευομενο είδος και έφαγα μια κρέπα...

H γιαγιά μου θέλει να φτιάξει facebook για να βρει παλιές της συμμαθήτριες. Της είπα καλύτερα να κοιτάει τα silver alert.

- Θέλω να γίνουμε όπως πριν.
- Πότε πριν;
- Πριν 5 χρόνια.
- Μα δεν γνωριζόμασταν!
- Έτσι!!!

- Φοράς φακούς;
- Ναι.
- Τους ανάβεις λίγο;

Πρώτη μέρα σήμερα στο γυμναστήριο και η πέρσοναλ τρέϊνερ με ρώτησε αν θέλω πόδια,πλάτη ή στήθος.
-Στήθος κοτόπουλο και μια πατάτες,της είπα.

-Πως λέγεται το λάδι που αναστενάζει;
-Αχλάδι.

-Παππού όλος ο κόσμος ανησυχεί μήπως η σεξουαλική σχέση σου με την πιτσιρίκα αποβεί μοιραία...
-Τι να κάνουμε παιδί μου...αν πεθάνει πέθανε...

Με πήραν από την τράπεζα και ρώτησαν αν είμαι ο ίδιος.

Όταν θέλεις κάτι πάρα πολύ...θα είναι στα άπλυτα

Μπαίνει η μάνα μου στο δωμάτιο και μου λέει
''Εχεις κάνα μαύρο;;.'' 'Έμεινα ............!!
''Πες γιατι θα βάλω πλυντήριο.. ''

Λες "συγγνώμη" στην μάνα σου γιατί:
1% κατάλαβες το λάθος σου
99% θες να σταματήσει να μιλάει....

-Μωρό μου πες μου κάτι για να νιώσω σαν αληθινή γυναίκα.
-Δεν ξέρεις να παρκάρεις!

Φοιτητικό πλύσιμο πιάτων:
1. Τα βάζεις στον νεροχύτη.
2. Περιμένεις.

-Πολύ κινηματογραφικός καιρός !
-Ναι ! Cineφιά.

Άσε μου λέει θα οδηγήσω εγώ, εσύ έχεις πιει και άνοιξε την πόρτα και μπήκε στο πίσω κάθισμα...

Μάδησα τη Μαργαρίτα να δω αν μ' αγαπάει. Τρεις ώρες μου πήρε. Πολύ μαλλί αυτή η κοπέλα.

Βρέχει... Κάθομαι κ κοιτάζω από το παράθυρο τα σχέδια που κάνουν οι αστραπές στον συννεφιασμένο ουρανό. Καπνίζω το τελευταίο μου τσιγάρο. Συνειδητοποιώ πόσο πολύ μου λείπεις!!Αν ήσουνα τώρα εδώ, θα σε έστελνα για τσιγάρα!!

-Γεια! Είμαι η καινούρια γειτόνισα!
-Απο πάνω ή απο κάτω;
-Μμμ..κατευθείαν στο ψητό βλέπω...

Σήμερα στις 4 τα ξημερώματα ήρθε ο γείτονας και μου χτύπησε την πόρτα.. Μα καλά.. Δεν έχει καθόλου τρόπους; Πάλι καλά που ήμουν ξύπνιος παίζοντας ντραμς. Αλλιώς σιγά μην του άνοιγα..

Πηρα κατα λαθος την πυροσβεστικη σημερα, οποτε εβαλα φωτια στο σπιτι για να μην φανω ηλιθιος...


Ποτέ μην κρίνεις έναν άνθρωπο από την παρέα του... Θυμήσου: Ο Ιούδας είχε την καλύτερη..!

Oι μεθυσμένοι, τα παιδιά και τα κολάν λένε πάντα την αλήθεια.

Σε λίγο θα πηγαίνουμε σούπερ μάρκετ, δεν θα αγοράζουμε τίποτα και θα κάνουμε μόνο like.

Μειώθηκαν οι φωτιές φέτος. Δεν έχει ο κόσμος λεφτά να χτίσει.