Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

ΑΡΧΙΣΑΝ ΟΙ ΑΓΩΓΕΣ ΣΕ ALPHA BANK ΚΑΙ EUROBANK ΓΙΑ ΤΑ ΟΜΟΛΟΓΑ ΧΩΡΙΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΗΣ!!!

Τι καταγγέλλουν τα θύματα του νέου μεγάλου τραπεζικού κόλπου στις αγωγές τους κατά των τραπεζών που τους παγίδευσαν σε ομόλογα χωρίς ημερομηνία λήξεως.
Οι υπάλληλοι τους δελέαζαν προσφέροντας «ασφάλεια» και «υψηλότερες» αποδόσεις και τους πουλούσαν ομόλογα που η τράπεζα δεν ήταν υποχρεωμένη να επαναγοράσει στην αρχική τους αξία, αλλά ΑΜΑ θέλει, ΟΠΟΤΕ θέλει και σε ΟΠΟΙΑ τιμή θέλει!
Οι μαρτυρίες είναι συγκλονιστικές:

«Μου είπαν ότι έβαζαν τα λεφτά μου σε προθεσμιακή κατάθεση. Τα έβαλαν σε ομόλογα “perpetual” χωρίς να με ενημερώσουν. Η τράπεζα με εξαπάτησε και οι οικονομίες μιας ζωής οδηγούνται με βεβαιότητα σε ολοσχερή εξαφάνιση…»
«Αν γνώριζα τον κίνδυνο των προϊόντων που μου αγόρασε η τράπεζα ΠΟΤΕ δεν θα είχα συναινέσει στην αγορά τους. Αν με είχαν πληροφορήσει έστω και στην πορεία, θα απαιτούσα κάποια αλλαγή για να περιοριστεί η ζημιά μου…»
«Πρώτη φορά ενημερώθηκα ότι η επένδυση στην οποία με είχαν παγιδεύσει είναι “μειωμένης εξασφάλισης” όταν, με έγγραφό της, η τράπεζα πρότεινε να επαναγοράσει τα ομόλογα στο 37% των χρημάτων που είχα πληρώσει!»
Τι λένε τα θύματα:
«Μετά από 35 χρόνια αποταμίευσης και αφού πούλησα και κάποια οικογενειακά ακίνητα εμπιστεύθηκα στην τράπεζα 125.000 για να διασφαλίσω από αυτά τη σύνταξή μου. Αυτοί τα επένδυσαν σε “υβριδικά” ομόλογα και έχασα 86.000 ευρώ!»
«Από την τράπεζα με διαβεβαίωναν ότι δεν υπάρχει κανένας φόβος για το κεφάλαιό μου. Πως η υποτίμηση των “perpetual” ομολόγων που μου είχαν αγοράσει είναι συγκυριακή και ότι θα ανακάμψουν. Μετά, ήρθαν και μου έκαναν την “ελκυστική” (!) προσφορά να χάσω το 73% των χρημάτων μου!»
«Ενώ ο τραπεζικός υπάλληλος με διαβεβαίωνε ότι τα “perpetual” ομόλογα είχαν εγγυημένη απόδοση, ξαφνικά σταμάτησαν να καταβάλλουν μερίσματα μέχρι… νεωτέρας»
«Οι καταθέσεις μου ήταν το μοναδικό περιουσιακό στοιχείο για να γεράματά μου και της συζύγου μου. Δεν ήθελα με κανέναν τρόπο να τις ρισκάρω. Ο υπάλληλος της τράπεζας με διαβεβαίωσε ότι τα “perpetual” ομόλογα είχαν “ασφαλέστατη, υψηλή και εγγυημένη απόδοση”. Μετά, μου είπαν ότι είχα χάσει το 65% των χρημάτων μου!»
«Αφού μου αγόρασαν “υβριδικά” προϊόντα αξίας 125.000 ευρώ, με έπεισαν να τα βάλω ενέχυρο για στεγαστικό δάνειο 120.000 ευρώ, με το επιχείρημα ότι από την απόδοση των “υβριδικών” θα πληρώνονταν οι δόσεις του δανείου. Τώρα, τα 125.000 έχουν γίνει 38.000 και χρωστάμε και το στεγαστικό…»

http://justiceforgreece.wordpress.com