Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Συνομιλώντας με τον Κώστα Γκουδάρα, ποδοσφαιριστή της Αναγέννησης Κολινδρού

Συνεχίζουμε τις συνεντεύξεις αθλητών στο μπλογκ μας,  με τη σκυτάλη να παίρνει σήμερα ο  ποδοσφαιριστής της Αναγέννησης Κολινδρού, Κώστας Γκουδάρας.
Γνωρίστε τον Κώστα...
Foto: Ευριπίδης Θεοδοσίου
ΕΡΩΤΗΣΗ: Κώστα πώς βλέπεις το επόμενο παιχνίδι της ομάδος σου στον Άγιο Δημήτριο;
Κώστας Γκουδάρας: Tο επόμενο παιχνίδι είναι δύσκολο όπως όμως είναι κι όλα τα υπόλοιπα μέχρι
 και το τέλος του πρωταθλήματος...  Πρέπει να δείξουμε το καλό μας αγωνιστικό πρόσωπο και είμαι σίγουρος και αισιόδοξος πως θα καταφέρουμε τελικά να πάρουμε τους 3 βαθμούς...


EΡΩΤΗΣΗ: Πως είναι το κλίμα στην ομάδα και πώς είναι οι σχέσεις σου με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδος;
Κώστας Γκουδάρας: Το κλίμα στην ομάδα θεωρώ ότι είναι πολύ καλύτερο από άλλες χρονιές... Όσο για τη σχέση μου με τα άλλα μέλη της ομάδας είναι καλή θα έλεγα, αν και πιστεύω πως πρέπει αρχικά να υπάρχει συνεννόηση εντός του γηπέδου, διότι εκείνη την στιγμή δεν λειτουργούμε ο καθένας για τον εαυτό του αλλά για το κοινό συμφέρον και για την γενική εικόνα της ομάδας....


ΕΡΩΤΗΣΗ :
Κρίνε μας λίγο το επίπεδο των ομάδων και πως βλέπεις το πρωτάθλημα της Β κατηγορίας.
Κώστας Γκουδάρας: Το επίπεδο των ομάδων είναι αρκετά καλό και πιστεύω πως αυτό είναι ένας από τους λόγους που η ομάδα γίνεται κάθε αγώνα και καλύτερη... Ο ανταγωνισμός - κυρίως της πρώτης πεντάδας - είναι απίστευτος και πιστεύω πως αν παραμείνουμε σοβαροί θα καταφέρουμε να ξεχωρίσουμε και να διακριθούμε...


ΕΡΩΤΗΣΗ:
Πες μας λίγα λόγια για τα πρώτα σου βήματα και ανέφερε ένα σύντομο βιογραφικό.
Κώστας Γκουδάρας: Τα πρώτα μου βήματα τα έκανα στην ομάδα του Κολινδρού από πιτσιρικάς... Ήμουν τυχερός γιατί η ομάδα εκείνο τον καιρό είχε πολύ μεγάλο επίπεδο και μεγάλο αριθμό παικτών, που αυτό δημιουργεί αυτομάτως τον ανταγωνισμό και έτσι γίνεσαι κάθε μέρα και καλύτερος... Μετά έφυγα κι έπαιξα ένα  χρόνο στον Καταχά και ένα χρόνο στον Αιγινιακό, ενώ παράλληλα αγωνιζόμουν στην μικτή ομάδα της Πιερίας. Για αρκετά χρόνια είχα την τύχη να παίξω με πολύ καλούς συμπαίκτες, ενώ τον τελευταίο χρόνο ήμουν και ο αρχηγός της ομάδας κάτι που με βοήθησε αργότερα ώστε να βρεθώ στην εθνική νέων και να συνεργαστώ με έναν από τους καλύτερους προπονητές μου, τον κ. Νιόπλια..  Τα τελευταία χρόνια αγωνίζομαι στον Κολινδρό.


ΕΡΩΤΗΣΗ: Τι σημαίνει για σένα το ποδόσφαιρο;
Κώστας Γκουδάρας: Το ποδόσφαιρο για μένα είναι ζωή... Χαίρομαι την κάθε στιγμή που ζω μέσα στα γήπεδα...  Είναι άθλημα που ποτέ κανείς δε μπορεί να τα μάθει όλα, διότι συνεχώς βλέπεις κάτι καινούργιο και καθημερινά εξελίσσεται. Αυτό το κάνει το πιο δημοφιλή άθλημα του πλανήτη...


ΕΡΩΤΗΣΗ:
Αν με κάποιο μαγικό τρόπο γυρνούσες τον χρόνο πίσω, θα έκανες τις ίδιες επιλογές;
Κώστας Γκουδάρας: Είναι κακό κάποιος να μετανιώνει και να λέει πως αν μπορούσε να αλλάξει κάτι θα το άλλαζε... Γενικά στην ζωή αλλά και στο ποδόσφαιρο έχω κάνει λάθη και πιστεύω πολλά. Το θέμα όμως  είναι τώρα πως αν δεν έκανα αυτά τα λάθη τι θα άλλαζε;; Τίποτα..! Διότι σαν άνθρωπος πιστεύω πως τα λάθη μας είναι αυτά που μας φέρνουν εδώ που βρισκόμαστε κι έχω μάθει να γίνομαι καλύτερος από τα λάθη μου και όχι να σκέφτομαι τρόπους να φέρω τον χρόνο πίσω κι να τα διορθώσω...


ΕΡΩΤΗΣΗ:
Πιστεύεις ότι οφείλεις ένα «ευχαριστώ» σε κάποιους ανθρώπους;
Κώστας Γκουδάρας: Αρχικά θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου γιατί ήταν και είναι δίπλα μου πάντα και παντού .! Θέλω όμως να ευχαριστήσω τον άνθρωπο που μου έμαθε όλα όσα ξέρω για το ποδόσφαιρο... Είναι ο προπονητής που είχα όταν ξεκίνησα στην αναγέννηση, ο κύριος ΡΑΓΚΕΛΟΒΙΤΣ, που μου έμαθε όλα όσα ξέρω και με βοήθησε όσο κανένας άλλος στον χώρο...Ένα ευχαριστώ είναι το λιγότερο που μπορώ να του πω... Θεωρώ πως με τον τρόπο του και με την βοήθεια που μου έδωσε είναι ο ποδοσφαιρικός μου πατέρας...και θα είναι για πάντα στην καρδιά μου...

ΕΡΩΤΗΣΗ:
Υπάρχουν κάποια όνειρα που έχεις να εκπληρώσεις στο ποδόσφαιρο;
Κώστας Γκουδάρας: Το όνειρό μου παραμένει το ίδιο στο ποδόσφαιρο: Να μπορέσω να βρεθώ σε μια ομάδα που θα πρέπει να δουλεύω για να κερδίσω τον ανταγωνισμό και να υπάρχει καθαρά επαγγελματική συμπεριφορά από όλους...αν και θεωρώ ότι είναι δύσκολο να το πετύχω... Αργότερα θα ήθελα να ασχοληθώ με την προπονητική και ειδικά με ακαδημίες μικρών παιδιών, γιατί εκεί βρίσκεται το μέλλον του ποδοσφαίρου... Και θα χαρώ ιδιαίτερα αν μπορέσω να συμβάλλω έστω και λίγο να βοηθήσω παιδιά που έχουν ταλέντο ή όρεξη για δουλειά...


Να ευχαριστήσουμε πολύ τον Κώστα Γκουδάρα για την αποδοχή της πρόσκλησης σε συνομιλία που του υποβάλαμε.