Δευτέρα 16 Απριλίου 2012

Όταν πηγαίναμε μαζί στο... ΛΑΟΣ τραγουδά ο Πασχάλης με τη σύζυγό του

Η σύζυγος του πάλαι ποτέ διάσημου Πασχάλη των Ολύμπιανς ανακοινώθηκε πανηγυρικά από τον Γιώργο Καρατζαφέρη ως... υποψήφια του ΛΑΟΣ στη Β! Αθηνών. Και μπορεί η μεγάλη
επιτυχία του Πασχάλη να ήταν το "οταν πηγαίναμε μαζί σχολείο", ο Γιώργος Καρατζαφέρης όμως θυμήθηκε την εποχή που ήταν μαζί με τον τραγουδιστή στην αεροπορία και τους ένωνε η μουσική -έτσι είπε τουλάχιστον.
Κατά τα άλλα τόσο η υποψήφια σύζυγος όσο και ο καλλιτέχνης σύζυγος αναφέρθηκαν στην αγάπη του αρχηγου του ΛΑΟΣ για την πατρίδα, που έφερε σις τάξεις του ψηφοδελτίου του Λαϊκου Ορθόδοξου Συναγερμού την Αλίκη Αρβανιτίδη, σύζυγο Πασχάλη.
Καλωσορίζοντας την κ. Αρβανιτίδη στα ψηφοδέλτια της Β’ Αθηνών, ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ δήλωσε:
«Με τον Πασχάλη ήμαστε μαζί εθελοντές στην Αεροπορία. Γνωριζόμαστε πάρα πολλά χρόνια. Μας είχε ενώσει και η μουσική τότε, που εγώ έκανα ραδιοφωνικές εκπομπές, εκείνος μεσουρανούσε με τους "Ολύμπιανς" και είχαμε πάντα μία σχέση σταθερής και αμετάβλητης φιλίας. Ήμουν στο γάμο του, με την εξαιρετική σύζυγό του, τη δικηγόρο κα Αρβανιτίδη η οποία έχει δύναμη, ψυχή, γνωρίζει καλά τα πολιτικά, έχει διατελέσει Δημοτική Σύμβουλος στο Δήμο της Γλυφάδας και τώρα θα δώσει την καλή μάχη από τη Β’ Περιφέρεια Αθηνών. Καλώς ήλθες και "καλό βόλι". Η ισχύς εν τη ενώσει Αλίκη».
Η Αλίκη Αρβανιτίδη δήλωσε: «Είμαι στο πλευρό του Γιώργου Καρατζαφέρη, διότι αγαπώ πολύ την Πατρίδα μου, νοιάζομαι γι' αυτήν και ξέρω ότι ο Αρχηγός του ΛΑΟΣ έχει το συμφέρον της Πατρίδας πάνω από όλα.»
Από την πλευρά του ο Πασχάλης δήλωσε: «Εγώ έχω να πω, ότι παλαιέ μου φίλε από τον στρατό, Γιώργο, και Πρόεδρε του ΛΑΟΣ, ότι εύχομαι δύναμη και σε σένα και στην Αλίκη και σε όλους τους συνεργάτες σου για να μπορέσουμε να δούμε έτσι, καλύτερες μέρες -και το πιστεύω αυτό- από την δύναμη που διαθέτεις και των συνεργατών σου. Θα μας δείξουν έναν καλύτερο δρόμο. Καλή δύναμη, καλό αγώνα».
Μαζί με την Αλίκη Αρβανιτίδη ανακοινώθηκε -μ' ένα σμπάρο δυο τρυγόνια- και η προσχώρηση στο ΛΑΟΣ του Ε. Ιορδανόπουλου, πρώην μέλους της ΚΕ της ΝΔ. 
Από μεταγραφές πάει καλά ο Καρατζαφέρης, από δημοσκοπήσεις όμως όχι...