Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

Το άλυτο εδώ και χρόνια κυκλοφοριακό πρόβλημα του Κολινδρού...

Στη Θεσαλονίκη το κυκλοφοριακό πρόβλημα μπορεί να λύθηκε,δε λύθηκε όμως στον Κολινδρό!!!!
Έχω αναφερθεί παλιότερα στο συγκεκριμένο θέμα,αλλά δυστυχώς δε γίνεται τίποτα.
Σκέφτηκα πολλές φορές να βγάλω φωτογραφίες στο μπλογκ από αυτοκίνητα που ενοχλούν επανειλημμένως αλλά σκεφτόμουνα ότι θα βρω σίγουρα το μπελά μου μετά,βγάζοντας στη φόρα παράνομα παρκαρισμένα αυτοκίνητα...και "σκάλωνα" στο γεγονός ότι όλοι είναι φίλοι,συγγενείς,γνωστοί και μη εξαιρετέοι.
Φαύλος κύκλος...
Εδώ και κάποιες μέρες όμως παρατηρώ το παρακάτω αυτοκίνητο να παρανομεί συνεχώς...
Θα μου πείτε και σωστά,ο πρώτος είναι ή ο τελευταίος?



Ούτε ο πρώτος είναι ούτε ο τελευταίος,αλλά ο συγκεκριμένος έχει λόγο να είναι προσεκτικότερος με το παρκάρισμα...
Έχω αλλοιώσει επίτηδες τη φωτογραφία για να μη "προδίδεται" εύκολα το μοντέλο και να μη διακρίνεται η πινακίδα του,αλλά επειδή έχω όλα τα στοιχεία του ευδιάκριτα σε άλλη φωτογραφία κι επειδή δεν είναι κάποιος τυχαίος ο κάτοχος του αυτοκινήτου,τον προειδοποιώ ότι την επόμενη φορά που θα τον δω να έχει παρκαρισμένο το αυτοκίνητο παράνομα και να παρεμποδίζει την κυκλοφορία,θα τον βγάλω στη φόρα κι αυτόν και τη πινακίδα του αυτοκινήτου του.
Υπάρχει λόγος (τον οποίο δεν αναφέρω για ευνόητους λόγους) που επέλεξα να αναρτήσω σε φωτογραφία το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και οδηγό...
Ούτε θα αναφέρω το όνομά του...

Ας προσέχει όμως...

Κανείς μας δε ξέρει πως ξημερώνει το αύριο...