Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

Πρώην εστεμμένη μιλά για τη μάχη της με τον καρκίνο

Former Venezuelan Beauty Queen Releases Photo Doc Book


Μέσα από το βιβλίο της η πρώην βασίλισσα της ομορφιάς και Μις Βενεζουέλα 2000, Eva Ekvall, διηγείται την περιπέτεια … που πέρασε με την υγεία της και τη μάχη της με τον καρκίνο.
Η 28χρονη καλλονή δε δίστασε να δημοσιεύσει φωτογραφίες της χωρίς μαλλιά, ενώ ήταν πρησμένη και ταλαιπωρημένη από τις χημειοθεραπείες.



Το βιβλίο της Fuera de Foco έγινε μπεστ σέλερ στην πατρίδα της, όπου οι γυναίκες δε φοβούνται να κάνουν πλαστική στο στήθος, αλλά δεν επισκέπτονται συχνά το γιατρό για εξετάσεις που σχετίζονται με τον καρκίνο.

Αυτό ήταν άλλωστε και το κίνητρό της. Να παρακινήσει τις γυναίκες να εξετάζονται, με απώτερο στόχο την πρόληψη της νόσου.

«Δεν είναι καθόλου ευχάριστο να βλέπεις σε αυτήν την κατάσταση τον εαυτό σου στον καθρέφτη. Ήμουν πρησμένη και είχα χάσει όλα μου τα μαλλιά και τις τρίχες σε όλο μου το σώμα. Ήταν τρομακτικό ιδιαίτερα επειδή η δουλειά μου έχει να κάνει με την εμφάνισή μου. Όταν έγινε η διάγνωση θύμωσα πολύ με τον εαυτό μου επειδή έπρεπε να το είχα καταλάβει. Η θεία μου είχε προσβληθεί δύο φορές και η γιαγιά μου πέθανε από καρκίνο του μαστού» εξομολογήθηκε η ίδια.






http://troktiko.eu