Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

ΣΑΝ ΤΑΞΙΔΙΑΡΙΚΑ ΠΟΥΛΙΑ

Πολύ κρύο έπιασε, ρε παιδιά, πάμε παρακάτω να ζεσταθούμε!
Όλοι οι υποψήφιοι(και ήταν πολλοί, μωρέ, δεν προλάβαινα
ν'απαντώ στο τηλέφωνο!) που έλπιζαν στο...σταυρουδάκι μου,
ξέρω ότι θα απογοητευθούν, αλλά αναχωρώ απόψε κιόλας,
Δευτέρα πρωί θά'μαστε Χαρτούμ,(το ανακοίνωσα και στο
προσωπικό μου μπλογκ),ψηφίστε εσείς για μας!

Σχεδόν δυο μήνες τώρα από το νέο ομαδικό κολινδρινό μπλογκ
είπα τα δικά μου, από τωρα θα παρεμβαινω λιγότερο, όταν είσαι
μακριά, τα ερεθίσματα που σε καλούν ν'ασχοληθείς με τα του
τόπου σου είναι οπωσδήποτε λιγότερα, δε θα χαθώ όμως, θα σας
διαβάζω καθημερινά όλους, συντάκτες και σχολιαστές.
Οι ευχαριστίες προς το δημιουργό του μπλογκ αυτονόητες,
όπως επίσης οι ευχές μου να πάει ακομα καλύτερα το μπλογκ και
να γίνει γέφυρα επικοινωνίας όλων των Κολινδρινών όπου γης.
Τον ΑΠΟΥΡΩ όμως δε θα τον χάσετε, στο μπλογκ μου μια φορά
κάθε μήνα θα σας υπενθυμίζει "ότ' χαζά κουλιντρινά" έγραφε
πριν απο χρόνια στην εφημερίδα.
Όσοι θέλετε να επικοινήσετε μαζί μου, ζητήστε το email μου
από το διαχειριστή των ΚΟΛΙΝΔΡΙΝΩΝ ΜΑΣΛΑΤΙΩΝ.
Σας εύχομαι καλό βόλι αύριο και καλό χειμώνα...