τρύπα που υπάρχει στα δημοσιονομικά.
Όπως αναφέρει η «Ημερησία», προς το παρόν οι επικεφαλής του υπουργείου εξετάζουν όλα τα σενάρια και δεν έχουν καταλήξει σε τελικές αποφάσεις, παρ’ όλ’ αυτά, αν τα σενάρια αυτά εφαρμοστούν τότε θα φέρουν ριζικές αλλαγές στην αγορά αυτοκινήτου.
Συγκεκριμένα το υπουργείο Οικονομικών εξετάζει:
1. Αλλαγές στη φορολόγηση της απόκτησης ΙΧ με παρεμβάσεις στον τρόπο υπολογισμού του τέλους ταξινόμησης. Έτσι, το τέλος θα υπολογίζεται κατά κύριο λόγο με βάση την αξία του οχήματος και λιγότερο με τον κυβισμό, σε αντίθεση με ότι ισχύει σήμερα.
2. Ψαλίδισμα του κινήτρου απόσυρσης έως και 20% σε σχέση με ό,τι ίσχυε μέχρι το τέλος του 2015, ενώ ετοιμάζεται και τροπολογία για την παράταση της απόσυρσης έως το τέλος Μαΐου που θα ισχύσει αναδρομικά από 1/1/2016.
3. Αυξήσεις στους ειδικούς φόρους κατανάλωσης καυσίμων, οι οποίες θα επηρεάσουν τόσο τη λιανική τιμή της βενζίνης, όσο και του ντίζελ κίνησης, του υγραερίου κίνησης και πιθανόν και του φυσικού αερίου κίνησης.
4. Αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας, ώστε να αυξηθούν τα έσοδα από τη μια και από την άλλη να δοθεί κίνητρο σε πολλούς φορολογούμενους για να παραλάβουν και πάλι τις πινακίδες κυκλοφορίας που έχουν καταθέσει.