Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Δένης Α. Νικόλαος Υποψήφιος Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Αιγινίου

Αγαπητές φίλες και φίλοι,

Ευχαριστώ πολύ για την εμπιστοσύνη που δείξατε στο πρόσωπο μου, στηρίζοντας με την
ψήφο σας τον συνδυασμό του Ευάγγελου Λαγδάρη και εμένα προσωπικά.

Όπως έχω πει για εμένα ήταν η πρώτη φορά που συμμετείχα ως υποψήφιος στις αυτοδιοικητικές εκλογές και αυτό που έχω αποκομίσει από αυτό το ταξίδι είναι χαρά που γνώρισα ανθρώπους που δεν ήξερα.
Έδωσα έναν αγώνα καθαρό με περηφάνια και αξιοπρέπεια, είπα τα πράγματα με το όνομα τους χωρίς να στρογγυλέψω καθόλου τον λόγο μου.

Σαν νέος άνθρωπος αναζήτησα στηρίγματα και συνεργασία από όλους σας ώστε να έχω την ευκαιρία να δημιουργήσω και υπόσχομαι ότι θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για το καλό του δήμου μας.
Τα προβλήματα των δημοτών και του δήμου είναι προβλήματα όλων μας, δεν σταματάμε να δηλώνουμε παρόντες στην προσπάθεια για ένα δήμο καλύτερο για μας και τα παιδιά μας.

Δένης Α. Νικόλαος