Η Ρωσία διοργανώνει τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες στο Σότσι της Μαύρης Θάλασσας και η Ρωσική Ολυμπιακή Επιτροπή βρήκε έναν πρωτότυπο τρόπο για να τους
διαφημίσει.
Η λογική της καμπάνιας είναι απλή και έξυπνη. Όποιος επιθυμεί να αγοράσει εισιτήριο στο σταθμό Vystavochnaya στη δυτική Μόσχα, μπορεί να το “πληρώσει” σε γυμναστικές ασκήσεις.
Οι επιβάτες έχουν τη δυνατότητα να προμηθευτούν ένα δωρεάν εισιτήριο, κάνοντας 30 “καθίσματα” αντί να πληρώσουν 30 ρούβλια. Ο χρόνος που έχουν στη διάθεση τους είναι δυο λεπτά μπροστά από ένα ειδικό μηχάνημα, που επιβεβαιώνει ότι την κάνουν με σωστό τρόπο.
Όπως δηλώνει ο Alexander Zhukov, πρόεδρος της Ρωσικής Ολυμπιακής Επιτροπής, η κίνηση αυτή αποσκοπεί στο να υπογραμμίσει το γεγονός ότι “οι Ολυμπιακοί Αγώνες δεν είναι απλώς κάτι που οι άνθρωποι παρακολουθούν στην τηλεόραση, αλλά μπορούν να εμπνεύσουν τον καθένα να έχει έναν πιο αθλητικό τρόπο ζωής”.
Αντιδράσεις ωστόσο έχουν σημειωθεί εκ νέου, εξαιτίας της πρόθεσης της Ρωσικής Ολυμπιακής Επιτροπής να απαγορέψει τη χρήση των κοινωνικών δικτύων κατά την διάρκεια των χειμερινών ολυμπιακών αγώνων.
Συγκεκριμένα ο επικεφαλής της ρωσικής ολυμπιακής επιτροπής δήλωσε ότι διατίθεται να απαγορέψει την χρήση των κοινωνικών δικτύων όπως Facebook, Twitter, Instagram και άλλων κατά την διάρκεια των χειμερινών ολυμπιακών αγώνων που θα γίνουν το 2014 στο Σότσι.
Όπως ήταν φυσικό αυτή η δήλωση σχολιάστηκε αρνητικά, με την διεθνή ολυμπιακή επιτροπή να δηλώνει ότι κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατόν και ότι θα επιτραπεί κανονικά η χρήση κοινωνικών δικτύων κατά την διάρκεια των χειμερινών ολυμπιακών αγώνων.
Ακόμα δεν έχει διευκρινιστεί αν αυτή η δηλώσει αφορά μόνο αθλητές ή περιλαμβάνει και τους δημοσιογράφους με τους θεατές.
See more at: http://www.onlycy.com