Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

«Ο Καζαντζίδης ήθελε να είμαι υπό τον ζυγό του»

Για τη διαμάχη που είχε με τον Στέλιο Καζαντζίδη μίλησε ο μουσικοσυνθέτης Χρήστος Νικολόπουλος. Ο γνωστός δημιουργός και ένα από τα καλύτερα μπουζούκια στην Ελλάδα μίλησε στη Real για τη ζωή του αλλά και για την κόντρα που είχε φτάσει μέχρι τις αίθουσες των
δικαστηρίων.
Όπως επισημαίνει ο δημοσιογράφος της εφημερίδας ο περισσότερος κόσμος πιστεύει ότι οι
δυο τους οδηγήθηκαν στα δικαστήρια με τον Καζαντζίδη επειδή διεκδικούσαν και οι δύο τους την πατρότητα κάποιων τραγουδιών.
Ο Χρήστος Νικολόπουλος λοιπόν απαντά: «Όλοι το ίδιο νομίζουν, αλλά δεν είναι έτσι. Και οι δηλώσεις του Στέλιου και τα εξώδικα που έστελνα εγώ στις εταιρείες επί χρόνια επιβεβαιώνουν ότι τα τραγούδια ήταν δικά μου. Από την πρώτη στιγμή που έβγαλε δισκάκια με τα τραγούδια μου έβαζε το όνομά του πριν από το δικό μου – ότι ήμασταν και οι δυο μας συνθέτες των τραγουδιών.
Διαμαρτυρήθηκα στον παραγωγό και έμαθα πως ήταν εντολή του Καζαντζίδη. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά έπαιρνε και τα λεφτά. Εγώ δεν ήθελα να πολεμήσω τον άνθρωπο που με βοήθησε στα πρώτα μου βήματα. Αλλά αυτή η στάση του συνεχίστηκε και στα επόμενα 34 τραγούδια που ηχογραφήσαμε. Ποτέ όμως δεν υπέγραψα κανένα χαρτί αποδοχής…».

Αυτή η «καπηλεία» γινόταν πολύ συχνά τότε;

Κι άλλοι τραγουδιστές τα ίδια κάνανε… Θύμωσα όμως όταν άρχισε να με κακολογεί σε όλους, με διάφορες γελοιότητες. Έβγαινε στις συνεντεύξεις, με κάθε ευκαιρία, με κάθε νέο δίσκο του, και στόλιζε άσχημα εμένα, τη γυναίκα μου ή τον πατέρα μου – τον έλεγε ταγματασφαλίτη.
Και δεν ανέχτηκα κάποιον που του είχα χαρίσει τα τραγούδια μου και που έπαιρνε μέχρι και τα ποσοστά μου να με βρίζει κιόλας. Προσπάθησα να τον προειδοποιήσω να σταματήσει τον πόλεμο, αλλά αδιαφόρησε. Κι όταν έφτασε στο απροχώρητο πια, το ’98 νομίζω, έκανα ασφαλιστικά μέτρα στον Στέλιο, στον αρχισυντάκτη του ΑΝΤ1 και στον δημοσιογράφο Αργύρη Ντινόπουλο – που είναι βουλευτής τώρα.
Στη δίκη, ενώ ο Καζαντζίδης απέφευγε τον κόσμο, πείστηκε από τους συνηγόρους του, ήρθε και με ξανάβρισε χυδαία μέσα στο δικαστήριο. Έκανα νέα αγωγή και στο τέλος, για να μην ξαναφτάσουμε στα δικαστήρια, έγινε συμβιβασμός και πήρα πίσω τα τραγούδια μου με συμβολαιογραφικές πράξεις. Στα δικαστήρια, όμως, δεν φτάσαμε για τα τραγούδια. Φτάσαμε για το βρίσιμο».

Για ποιον λόγο σας έβριζε;

«Ο Καζαντζίδης δεν συμβιβάστηκε ποτέ με την ιδέα ότι έγινα κι εγώ κάποιος. Ήθελε να είμαι υπό τον ζυγό του» δήλωσε στην Real.