Μύλος για τις ευθύνες. Πλημμύρισαν μαγαζιά και σπίτια- Έντονες καταιγίδες σε όλη τη κεντρική Μακεδονία.
Ισχυρές καταιγίδες που συνοδεύτηκαν και από χαλάζι έπληξαν την Αλεξάνδρεια από χθες
το βράδυ και μέχρι τα ξημερώματα.
Χείμμαροι οι δρόμοι. Πλημμύρισαν σπίτια και καταστήματα. Έφτασαν συνλικά στα 90.
180 κλήσεις δέχθηκε η πυροσβεστική. Επενέβη στις 85.
15 άτομα, κυρίως ηλικιωμένοι απεγκλωβίστηκαν από ΙΧ και σπίτια.
Για πρωτοφανή κακοκαιρία μίλησε στο ΡΘ ο δήμαρχος Αλεξάνδρειας Φώτης Δημητριάδης. Στα 50 εκ. παραμένει το νερό σε ορισμένα σημεία της πόλης.
Καταγγελίες κατοίκων της περιοχής για βουλωμένα φρεάτια και μπάζα από έργο που γίνεται στην περιοχή.
Στon εργολάβο και την περιφέρεια παρέπεμψε για το θέμα ερωτηθείς από το ΡΘ ο δήμαρχος Αλεξάνδρειας. Υποστήριξε πως έχει ενοχλήσει τον εργολάβο πολλές φορές για να απομακρύνει τα μπάζα.
Δεν υπάρχουν πουθενά πεταμένα μπάζα..είναι η άμμος για να περαστούν τα πλακάκια στα πεζοδρόμια, υποστήριξε ο εργολάβος και πρώην δήμαρχος Αλεξάνδρειας Μπάμπης Γκιόνογλου. Απέδωσε το γεγονός ότι οι πλημμύρες οφείλονται στο γεγονός ότι δεν υπάρχει απορροή υδάτων.
Πάντως οι πληγέντες σκέφτονται να καταθέσουν ομαδική μήνυση στον δήμο.
Έντονη νεροποντή σημειώθηκε επίσης σε Γιαννιτσά, Αριδαία, Βέροια και Γουμένισσα. Συνολικά στην κεντρική Μακεδονία η πυροσβεστική δέχθηκε πάνω από 280 κλήσεις.
Στα Γιαννιτσά τα ορμητικά νερά εγκλώβισαν δύο άτομα μέσα σε ΙΧ χρειάστηκε η συνδρομή της πυροσβεστικής για τον απεγκλωβισμό τους.
Πλημμύρισε για το υπόγειο του Δημαρχείου Αλμωπίας στην Αριδαία. Το ύψος του νερού έφτασε περίπου τους 20 πόντους.
Προβλήματα στην Εγνατία
Πλημμύρισε από τη δυνατή βροχόπτωση η Εγνατία Οδός. Έκλεισε και στις δύο κατευθύνσεις στο κομμάτι Κοζάνη-Καλαμιά.
Σύμφωνα με τους οδηγούς το ύψος του νερού έφτασε μέχρι το μέσο του στηθαίου.
Δείτε τη συνέχεια και φωτογραφίες εδώ
rthess.gr
Επικοινωνήστε μαζί μας στο kolidrinamaslatia@gmail.com και τηλεφωνικά στο 0000000000 H ιστορία γράφεται καθημερινά στη πατρίδα του Αλέξη Ζορμπά ΟΠΟΙΟΣ ΠΟΛΕΜΑΕΙ ΤΑ ΚΟΛΙΝΔΡΙΝΑ ΜΑΣΛΑΤΙΑ, ΠΟΛΕΜΑΕΙ ΤΟΝ ΚΟΛΙΝΔΡΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ