Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012

Aναγνώστρια περιγράφει πως προσπάθησαν να εξαπατήσουν την ηλικιωμένη μητέρα της...

...και συστήνει προσοχή και ενημέρωση στους ηλικιωμένους για να μην πέφτουν θύματα απατεώνων. 
Σήμερα, η μητέρα μου, υπέργηρη...

κάτοικος Αγίου Αρτεμίου, (Γούβα) πήγε στη λαϊκή της περιοχής, την πλησίασε έξω από το σπίτι, ενώ άνοιγε την εξώπορτα, μια γυναίκα καλοντυμένη, βαμμένη στο πρόσωπο και στα νύχια γύρω στα 40 με καστανόξανθα μαλλιά, μετρίου αναστήματος, μιλούσε ελληνικά, και της είπε ότι είναι γνωστή μου από παλιά, είναι από την εφορία και πρέπει να ανέβει στο σπίτι για να της παραδώσει κάτι χαρτιά.
Με πήρε στο κινητό και μου μίλαγε μπροστά της περίπου 10', και όταν η μητέρα μου θέλησε να μου μιλήσει υποτίθεται ότι κόπηκε η γραμμή.
Για καλή της τύχη πριν από 5 ημέρες έχασα το κινητό μου και την είχα ενημερώσει....

Προσοχή, λοιπόν η εφορία μπορεί να μας "πάρει" και αγαπημένους μας ανθρώπους από εγκεφαλικό ή έμφραγμα γιατί συνέφερα πολύ δύσκολα την γερόντισσα μάνα μου.

Αναγνώστρια


http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/07/blog-post_4916.html