Κυριακή 31 Ιουλίου 2011

Επιστολή του κυρίου Κώστα Δαραή



Αγαπητά Κολινδρινά Μασλάτια

Διάβασα σήμερα στις σελίδες σας για ένα θέμα το οποίο έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον και αφορά στην ασφάλεια των παιδιών μας. Θα ήθελα με αφορμή αυτό το ζήτημα να μοιραστώ κι εγώ κάποιες σκέψεις μου μαζί σας πιστεύω για το καλό όλων μας.  

Έχω δει κι εγώ οδηγό (ούς) δημοτικού λεωφορείου να μιλάνε την ώρα της εργασίας τους στο κινητό. Δεν γνωρίζω
  τη συχνότητα που συμβαίνει αυτό, αλλά όπως και να έχει είναι ένα θέμα που ελέγχεται και συνιστά παράβαση...προσωπικά έχω πληρώσει πρόστιμο γιατί χρησιμοποιούσα το κινητό μου ενώ οδηγούσα...και φυσικά δεν έγλειψα, ούτε μπήκα στη λογική του σας παρακαλώ "κύριε αστυνόμε μην με γράφετε"..απλά ευχαρίστησα την τροχαία και πλήρωσα....για να μην πω ότι ντράπηκα κιόλας. Ως γονέας επέλεξα να μεταφέρω τα παιδιά μου μόνος μου στις διάφορες δραστηριότητες που συμμετέχουν, γιατί δεν μπορώ να τα συνοδεύω στο λεωφορείο και δεν γνωρίζω ένα υπάρχει συνοδός. Πόσοι όμως μπορούν να το κάνουν αυτό; Εάν δε έχεις ζήσει σε άλλη χώρα και έχεις δει πως μεταφέρονται τα παιδιά και ποιες είναι οι προδιαγραφές ασφαλείας που πρέπει να τηρούνται, τότε πραγματικά μένεις άναυδος....το ζήτημα που έχει θιγεί είναι ακόμη πιο σοβαρό όταν αυτό αφορά μαθητές σχολείων...δεν έτυχε να δω μαθητές να μεταφέρονται, ενώ ο οδηγός μιλούσε στο κινητό, γιατί δεν θα είχα το δικαίωμα να το αφήσω έτσι.....άκουσα όμως να το συζητάνε κάποιοι αλλά δεν έχουν το θάρρος να το θέσουν τουλάχιστον στον οδηγό που λειτούργησε με αυτόν τον τρόπο...για να προφυλάψουν δηλ. τον άνθρωπο...και άλλα ακούγονται σε άλλα επίπεδα αλλά επώνυμα δεν τίθενται...αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω...Το σίγουρο είναι ότι η δουλειά του οδηγού είναι σκληρή, απαιτεί συνεχή αυτοσυγκέντρωση, ότι μπορεί να πιέζονται λόγω έλλειψης προσωπικού και ότι κανένας δεν μπορεί να αιτιάσει έναν οδηγό ότι θέλει να βλάψει κάποιο παιδί...Εάν όμως υφίσταται τέτοιο ζήτημα και φαίνεται ότι υφίσταται ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΩΡΑ και αυτό το λέω με αγάπη αλλά και χωρίς φόβο..

Επιφυλάσσομαι μια και φαίνεται ότι πολλοί φοβούνται..ιπιδί όμους  ίμαστι ολ γνουστοί, καλά θα ήταν να μιλήσουμε πρώτα στουν υπεύθυνου, να τουν ινιμερόσουμε προυφουρικά κι ιάν αυτόσα καλύψ ή κουκουλώσ του θέμα να μην πιριμένουμε να γεν κανένα ατύχημα...τότις πρεπ να λάβουμι τα μέτρα μας...ιγώ πάντους άμα ξαναδο ουδηγο να SIυζιητάει θα τουν πω να προσέχ....μη ΦΟΥΒΑΣΤI ΑΡΕ ΓΙΑΤΙ ΓΕΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΆ...ΜΗ ΦΟΥΒΑΣΤΙ....ΠΟΙΟΝ ΦΟΥΒΑΣΤΙ??? 

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΔΑΡΑΗΣ