Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Νίκος Κωτούλας (Άξιο το παληκάρι)

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΚΩΤΟΥΛΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΛΑΚΩΝΙΖΕΙΝ ΕΣΤΙ ΦΙΛΟΣΟΦΕΙΝ……
ΔΕΝ μοιράζω κάρτες και φυλλάδια με τη μούρη μου, ΔΕΝ σπαταλάω χρήμα για ανούσια διαφήμιση…..ΔΕΝ ρυπαίνω το περιβάλλον….
ΔΕΝ είμαι ΄΄φαφλατάς΄΄, ΔΕΝ τάζω τίποτα και σε κανέναν…
ΔΥΣΚΟΛΗ θα είναι η κατάσταση την επόμενη των εκλογών…ΑΣ ΜΗΝ παραμυθιαζόμαστε… Χρέη δυσβάστακτα, νέοι φόροι, γκρίνια και άλλα πολλά ίσως ακόμη άγνωστα σε όλους μας…
ΟΛΟΙ οι υποψήφιοι έχουμε όνειρα και διάθεση για δουλειά, γιατί οι περισσότεροι από μας αγαπάμε πολύ ετούτο τον τόπο….ΜΑΚΑΡΙ να μας δωθούν τα κατάλληλα εφόδια ώστε να μπορέσουμε να κρατήσουμε τον τόπο μας ΄΄ΖΩΝΤΑΝΟ΄΄……

Το μόνο που εγώ μπορώ να υποσχεθώ είναι ότι, ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΄΄ΛΑΜΟΓΙΟ΄΄ ΝΑ ΄΄ΑΝΘΙΣΕΙ΄΄ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ…. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΡΚΟΣ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΥΠΟΣΧΕΣΗ!!!!!!!!!!!!!…Άλλωστε το έχω τηρήσει και στην προηγούμενη θητεία μου (όπως είναι γνωστό ΄΄ξήλωσα΄΄ το Δήμαρχο της δικής μου παράταξης όταν αντιλήφθηκα τα κακώς κείμενα…)



Πηγή: http://lefteria.blogspot.com/2010/11/blog-post_8333.html

Θα σκέφτεστε και πολύ σωστά γιατί βάζω ένα θέμα που δεν μας αφορά.
Λάθος,το έβαλα επειδή πρέπει να μας αφορά, με την έννοια του Συμβούλου πρότυπο.
Με εντυπωσίασε ο άνθρωπος με την αφοπλιστική του ειλικρίνια και το δυναμισμό του.
Που να βρεθούν στο δικό μας Δήμο τέτοιοι άνθρωποι να τους ψηφίσουμε με τα δύο χέρια κι ας απέχουμε?
Μπράβο σου μεγάλε Νίκο,αν και πρώτη φορά ακούω ή διαβάζω το όνομά σου και καλή σου επιτυχία.
"Φάτους όλους".
Μακάρι να σε είχαμε στα δικά μας μέρη.
Δήμαρχο θα σε κάναμε, αδιαμφισβήτητα...