Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015

Ποιος αρχηγός κόμματος δηλώνει θαυμαστής της Ζωής Κωνσταντοπούλου

Δηλώνει φανατικός θαυμαστής της εξωτερικής της ομορφιάς αλλά και της προσωπικότητάς της. Ο
λόγος για τον δήμαρχο Στυλίδας και επικεφαλής της Τελείας Απόστολο Γκλέτσο, ο οποίος εξομολογήθηκε την μεγάλη του συμπάθεια για την νέα πρόεδρο της Bουλής Ζωή Κωνσταντοπούλου. Μιλώντας στην εκπομπή «Όλα Μπιπ» του Θέμου Αναστασιάδη στον ΑΝΤ1 στήριξε την πρόεδρο της Βουλής και δήλωσε θαυμαστής της. «Θα το κάνει Κούγκι το κοριτσάκι. Καθίστε και θα δείτε. Εμένα μου αρέσει και σαν γυναίκα, η προσωπικότητά της. Την είδα και με μαλλί κάτω, μου αρέσει», είπε χαρακτηριστικά.
Παράλληλα μίλησε και για την υγεία του: «Έχω πάθει πολλά με την υγεία μου γι’αυτό δεν φοβάμαι τίποτα. Είμαι εφτάψυχος. Πέρασα και περνάω πολλές αρρώστιες, πάσχω από όλες. Σε ηλικία 35 με 38 κοιμόμουν 90 κιλά και ξυπνούσα 87 από την αγωνία του προβλήματος, από την αγωνία αν θα ξυπνήσω ζωντανός. Δεν ζούσα. Αν δεν είναι αυτό χαστούκι, τι είναι; Τι είναι χαστούκι; Να μη πάει καλά μια παράσταση; Έχω παίξει σε 25, οι 20 πήγαν χάλια και απλά οι 5 ακούστηκαν» πρόσθεσε.

gletsos1



http://www.aftodioikisi.gr/