Δοθέντος ότι το νέο μεγάλο ψέμα, σύμφωνα με το οποίο τα χρέη μας τα κρατούν ευρωπαϊκά κράτη και επομένως είναι… πιο εύκολο να μας τα «κουρέψουν», κρατήστε και μια ακόμη σημείωση:
Ως γνωστόν, η Γερμανία ταλανίζεται και παραλύει κάθε τόσο από τις απεργίες των μηχανοδηγών των Γερμανικών Σιδηροδρόμων – η τελευταία υπολογίζεται ότι θα στοιχίσει πάνω από 100 εκ. ευρώ.
Με 20.000 μέλη, το συνδικάτο των μηχανοδηγών (GDL), διεκδικεί αύξηση 5% στις αποδοχές των μελών του, το δικαίωμα να διαπραγματεύεται τις συλλογικές συμβάσεις και άλλων κατηγοριών εργαζομένων της επιχείρησης, τη μείωση των ωρών εργασίας από 37 σε 35 ώρες εβδομαδιαίως.
Από τις αρχές Σεπτεμβρίου, το συνδικάτο έχει προκηρύξει έξι απεργίες, ενώ βρίσκεται σε απεργιακές κινητοποιήσεις από το 2008.
Το GDL, διαθέτει έναν συγκριτικά μικρό αριθμό μελών, καθώς το σύνολο των εργαζομένων στους Γερμανικούς Σιδηροδρόμους είναι 196.000, πλην όμως είναι πολύ ισχυρό και προκαλεί πάντα σημαντικά προβλήματα με τις κινητοποιήσεις του.