Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

Ο Ευθύμιος Τσίρκος υποψήφιος τοπικός σύμβουλος στους "Πολίτες σε Δράση" του Σάββα Χιονίδη

Γεννήθηκα τον Ιούνιο του 1988 στην πόλη της Κατερίνης, όπου και μεγάλωσα. Είμαι γιος του Κωνσταντίνου Τσίρκου και της Φρειδερίκης Καρατζιά και αδερφός
του Θανάση.
Μετά το 1ο δημοτικό σχολείο και το 1ο Γυμνάσιο, αποφοίτησα από το 1ο Ενιαίο Λύκειο Κατερίνης. Σπούδασα στο τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας (2006-2010) και στη συνέχεια υπηρέτησα τη στρατιωτική μου θητεία ως στρατιώτης Πυροβολικού (2010-2011). Το περασμένο έτος ολοκλήρωσα με υποτροφία τις μεταπτυχιακές μου σπουδές στο πρόγραμμα Εφαρμοσμένης Λογιστικής και Ελεγκτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας (2011-2013). Σήμερα συμμετέχω στο Κοινό Σχήμα Επαγγελματικών Εξετάσεων του Σώματος Ορκωτών Ελεγκτών Λογιστών (ΣΟΕΛ) και του Association of Chartered Certified Accountants (ACCA). Έχω πιστοποιήσει τις γνώσεις μου στην Αγγλική και Γερμανική γλώσσα και την πληροφορική.

Διαχρονικά οι δραστηριότητές μου μοιράστηκαν ανάμεσα στις σπουδές μου και στην οικογενειακή μας επιχείρηση στο κέντρο της Κατερίνης, το ζαχαροπλαστείο «ΑΒΕΡΩΦ».
Σήμερα είμαι μέλος του Σώματος Ορκωτών Ελεγκτών Λογιστών και από το Μάρτιο του 2012 εργάζομαι σε ελεγκτική εταιρεία.

Από τα σχολικά μου χρόνια έως σήμερα προσπαθώ να μη χάνω την επαφή μου με τα κοινά και τις εξελίξεις που απασχολούν τον εκάστοτε τομέα δράσης μου και γενικότερα την κοινωνία μας, μέσα από τη συμμετοχή μου στη διοργάνωση και διεξαγωγή κοινωνικών - πολιτιστικών δράσεων, εκπαιδευτικών - ενημερωτικών εκδηλώσεων και επίσημες τοποθετήσεις, σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο.
Ως μαθητής υπήρξα πρόεδρος του 15μελούς Συμβουλίου του 1ου Ενιαίου Λυκείου Κατερίνης και έπειτα ενεργό μέλος του Συλλόγου Φοιτητών και εκπρόσωπος των φοιτητών στη Γενική Συνέλευση του τμήματός μου, όντας στέλεχος της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Το Σεπτέμβριο του 2010 εκλέχτηκα Αναπληρωτής Γενικός Γραμματέας ΟΝΝΕΔ Κατερίνης και από το Νοέμβριο του 2013 είμαι Πρόεδρος ΟΝΝΕΔ Πιερίας. 


Στις προσεχείς αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαΐου 2014 θα είμαι υποψήφιος τοπικός σύμβουλος στη Δημοτική Κοινότητα Κατερίνης με τους "Πολίτες σε Δράση" του Δήμαρχού μας Σάββα Χιονίδη.