Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2015

Της διαπλοκής το κάγκελο! Νέα εμπλοκή Χατζηνικολάου ;;

Σε παλιότερη συνέντευξη του στο 902gr, ο Γ Καρατζαφέρης είχε δηλώσει τα ακόλουθα:

Όταν ζήτησα την μετάφραση του μνημονίου, υπήρχε ένας όρος που είχε θέσει η κ. Λαγκάρντ και έλεγε ότι όσοι υπογράψουν δεν θα ασκήσουν πολιτική ενάντια στο μνημόνιο όσο πολιτεύονται. Εγώ αρνήθηκα να το ψηφίσω και αποχώρησα. Μετά με κάλεσε ένας δυνατός άντρας του συστήματος και μου επέβαλλε να ψηφίσω το μνημόνιο, όπως προφανώς είχε συνηθίσει να κάνει και με τους άλλους, αλλά εγώ αρνήθηκα γιατί δεν εξυπηρετούσαν την πατρίδα.
Όταν του είπα ότι το κόμμα είναι δικό μου, μου είπε «νομίζεις». Και μετά ακολούθησαν οι προσχωρήσεις 3 βουλευτών μου στην ΝΔ. Αλλά μην ξεχνάμε ότι ιστορικά αποδεικνύεται ότι ο πλέον εκλεκτός ήταν ο προδότης.”
Πριν λίγες μέρες είπε ότι ο δημοσιογράφος Νίκος Χατζηνικολάου τον πίεζε να ψηφίσει το μνημόνιο