Τρίτη 18 Αυγούστου 2015

Πλαταμώνας: Η κ. Γεωργία Κανιούρα βρήκε πορτοφόλι με 600€ και το παρέδωσε στον ιδιοκτήτη του

Πλαταμώνας: Το πορτοφόλι που βρήκε έκρυβε 600€ και ένα τηλέφωνο - Η συνέχεια έκανε τη γυναίκα θέμα σε τοπικές εφημερίδες!

Πρωταγωνίστρια της υπόθεσης που εκτυλίχθηκε στον Πλαταμώνα μία γυναίκα από τη Λάρισα - Διαβάστε τι λέει η ίδια και ο γιος της... 
Κι όμως υπάρχουν άνθρωποι. Αυτός είναι ένας ακόμα τίτλος που ταιριάζει στην ιστορία που εκτυλίχθηκε στον Πλαταμώνα. Πρωταγωνίστρια μια 64χρονη Λαρισαία με καταγωγή από το χωριό Ψυχικό. Η κ. Γεωργία Κανιούρα  απέδειξε ότι υπάρχει φιλότιμο καθώς μπορεί η τύχη να της χαμογέλασε με... 600 ευρώ όμως η ίδια τα αρνήθηκε καθώς  δεν είναι δικά της.

Σύμφωνα με την ίδια, την ημέρα του Δεκαπενταύγουστου στο παγκάκι της εκκλησίας και με αρκετό κόσμο να βρίσκεται στην περιοχή, λόγω της μεγάλης γιορτής, είδε ένα ξεχασμένο - πεσμένο πορτοφόλι το οποίο είχε μέσα ένα μεγάλο ποσό και προσωπικά έγγραφα.

«Κοίταξα γύρω μου και διαπίστωσα γρήγορα πως από κάποιον είχε πέσει. Τότε αμέσως σκέφτηκα να πάρω τηλέφωνο τον γιο μου για να τον ενημερώσω για το περιστατικό» εξηγεί η κ. Γεωργία στην εφημερίδα «Ελευθερία» κάτι που επιβεβαίωσε και ο γιος της καθώς σύμφωνα με τον τελευταίο «μου έφερε αμέσως το πορτοφόλι η μητέρα μου και ζήτησε να βρούμε αμέσως τον ιδιοκτήτη. Ψάχνοντας βρήκαμε έναν αριθμό τηλεφώνου μέσα στο πορτοφόλι και εν τέλει καταφέραμε να εντοπίσουμε τον ιδιοκτήτη που είναι επίσης Λαρισαίος. Μάλιστα έκανε διακοπές εκεί και ήταν ιδιαίτερα αναστατωμένος από την απώλεια του πορτοφολιού».

Για το αν της πέρασε από το μυαλό να το κρατήσει, δεδομένου μάλιστα της οικονομικής δυσπραγίας που ταλανίζει τις περισσότερες κατηγορίες ανθρώπων, πόσο μάλιστα των συνταξιούχων η κ. Κανιούρα ξεκαθάρισε πως «σε καμία περίπτωση δεν μου πέρασε από το μυαλό κάτι τέτοιο. Από τη στιγμή που κάτι δεν είναι δικό σου, δεν κάνει να το κρατάς.

Κάποιος θα τα έκλαιγε αυτά τα χρήματα και θα σε γέμιζαν τύψεις. Δεν ξέρω τι θα έκανε άλλος στη θέση μου πάντως εγώ δεν μπορούσα να τα κρατήσω. Άλλωστε μια τέτοια ημέρα όπως το Δεκαπενταύγουστο και ειδικά μπροστά στην εκκλησία θα πρέπει κάποιος να το θεωρήσει ως μήνυμα» κατέληξε η κ. Γεωργία, που αν μη τι άλλο είναι άξια συγχαρητηρίων.

Πηγή: Εφημερίδα Ελευθερία