αλυσίδες σούπερ μάρκετ, ζητούν πιο επιτακτικά από κάθε άλλη φορά οι Έλληνες κρεοπώλες, όπως τόνισε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του Σωματείου Κρεοπωλών νομού Θεσσαλονίκης, Δημήτρης Γκαρμπούνης.
«Πουλάνε το κοτόπουλο προς 1,99 ευρώ το κιλό και αναρωτιέμαι πώς γίνεται αυτό, αφού ακόμα και δική σου να είναι η κότα δεν υπάρχει περίπτωση να μπορέσεις να την πουλήσεις σε τιμή τόσο χαμηλότερα του κόστους», τόνισε ο ίδιος στο περιθώριο του 34ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ομοσπονδίας Καταστηματαρχών Κρεοπωλών, που γίνεται στη Θεσσαλονίκη με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων από την ίδρυσή του.
Στο πλαίσιο αυτό, ο ίδιος τόνισε ότι μέχρι και λίγα χρόνια απαγορευόταν στους επιχειρηματίες, μικρούς ή μεγάλους, να πουλάν κάτω του κόστους και μετά «πέρασε ο περίφημος νόμος Χατζηδάκη και η κατάσταση έχει γίνει ανεξέλεγκτη».
Σημειώνοντας ότι οι κρεοπώλες είναι από τους λίγους πλέον επιχειρηματίες που μέσω της οικονομικής κρίσης έχουν κατορθώσει να κρατούν τον κλάδο ψηλά «χωρίς να ρίχνουν την ποιότητα και συμπιέζοντας τις τιμές, αναγνωρίζοντας τη μείωση της καταναλωτικής δύναμης», ο κ. Γκαρμπούνης στέλνει ξεκάθαρο μήνυμα προς την πολιτεία, «δεν θα αντέξουμε για πολύ ακόμα και αν σβήσουμε εμείς τότε θα αυξηθεί ο κίνδυνος για τη δημόσια υγεία, με τα αμφιβόλου ποιότητας κρέατα που κάποιοι κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά, δελεάζοντας τους καταναλωτές με τις ιδιαίτερα χαμηλές τιμές».
Μεταξύ των θεμάτων που θα τίθενται επί τάπητος στο συνέδριο είναι το μητρώο κρεοπωλών, η πιστοποίηση του κρεοπωλείου, οι αδειοδοτήσεις καταστημάτων και παρασκευαστηρίων, ενώ θα γίνει και η επιλογή του λογότυπου των κρεοπωλών της χώρας.
Ο κ. Γκαρμπούνης σημείωσε, επίσης, ότι τα κρεοπωλεία της χώρας, η πλειοψηφία τους τουλάχιστον, είναι «καλύτερα και πιο καθαρά ακόμα και από μια μπουτίκ» και κάλεσε εκ νέου τους καταναλωτές να προτιμούν τα καταστήματα της γειτονιάς τους, αφού όπως πρόσθεσε «εμείς ξέρουμε τα παιδιά σας, τις ανάγκες σας και φροντίζουμε να σας εξοπλίζουμε με καλά προϊόντα, γιατί θέλουμε να μπορούμε να σας κοιτάμε στα μάτια».
Στο πλαίσιο αυτό, ο ίδιος τόνισε ότι μέχρι και λίγα χρόνια απαγορευόταν στους επιχειρηματίες, μικρούς ή μεγάλους, να πουλάν κάτω του κόστους και μετά «πέρασε ο περίφημος νόμος Χατζηδάκη και η κατάσταση έχει γίνει ανεξέλεγκτη».
Σημειώνοντας ότι οι κρεοπώλες είναι από τους λίγους πλέον επιχειρηματίες που μέσω της οικονομικής κρίσης έχουν κατορθώσει να κρατούν τον κλάδο ψηλά «χωρίς να ρίχνουν την ποιότητα και συμπιέζοντας τις τιμές, αναγνωρίζοντας τη μείωση της καταναλωτικής δύναμης», ο κ. Γκαρμπούνης στέλνει ξεκάθαρο μήνυμα προς την πολιτεία, «δεν θα αντέξουμε για πολύ ακόμα και αν σβήσουμε εμείς τότε θα αυξηθεί ο κίνδυνος για τη δημόσια υγεία, με τα αμφιβόλου ποιότητας κρέατα που κάποιοι κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά, δελεάζοντας τους καταναλωτές με τις ιδιαίτερα χαμηλές τιμές».
Μεταξύ των θεμάτων που θα τίθενται επί τάπητος στο συνέδριο είναι το μητρώο κρεοπωλών, η πιστοποίηση του κρεοπωλείου, οι αδειοδοτήσεις καταστημάτων και παρασκευαστηρίων, ενώ θα γίνει και η επιλογή του λογότυπου των κρεοπωλών της χώρας.
Ο κ. Γκαρμπούνης σημείωσε, επίσης, ότι τα κρεοπωλεία της χώρας, η πλειοψηφία τους τουλάχιστον, είναι «καλύτερα και πιο καθαρά ακόμα και από μια μπουτίκ» και κάλεσε εκ νέου τους καταναλωτές να προτιμούν τα καταστήματα της γειτονιάς τους, αφού όπως πρόσθεσε «εμείς ξέρουμε τα παιδιά σας, τις ανάγκες σας και φροντίζουμε να σας εξοπλίζουμε με καλά προϊόντα, γιατί θέλουμε να μπορούμε να σας κοιτάμε στα μάτια».