Τρίτη 24 Ιουνίου 2014

Ρουκέτες Χρήστου Παππά από τον Κορυδαλλό για τον “Συναγωνιστή Άδωνι”

Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον αποστολέα του μηνύματος.... Χρυσή Αυγή - Γραφείο Τύπου
Ο Κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Χρυσής Αυγής, Χρήστος Παππάς απάντησε μέσα από το προσωπικό του ιστολόγιο στον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο της ΝΔ μετά την αποκάλυψη του "Εμπρός" για την αφιέρωση του Στυλιανού Παττακού στον Άδωνι Γεωργιάδη.


Φυλακές Κορυδαλλού 21/6/2014

Μετά από την σημερινή αποκάλυψη της εθνικής εφημερίδος «ΕΜΠΡΟΣ» (φύλλο Νο 52) σχετικά με την αφιέρωση του Στρατηγού Παττακού προς τον κ. Σπυρίδωνα - Άδωνι Γεωργιάδη και έχοντας την βεβαιότητα πως οι αποκαλύψεις για πρόσωπα και καταστάσεις αφορούσες την αστική - μασονοδεξιά όσο θα πλησιάζουμε προς την δίκη θα ενταθούν, θα πολλαπλασιαστούν και θα συνταράξουν συθέμελα την μνημονιακή παράταξη και την πολιτική ζωή της χώρας, έχω να κάνω τις κάτωθι επισημάνσεις και σχόλια.

Θα αποτολμήσω κατ’ αρχήν την εισαγωγή των Μαθηματικών στην ανάπτυξη του πολιτικού μου σχολίου. Δεν λησμονώ εξάλλου και τις απόψεις του ιδίου του Αδώνιδος περί της αξίας των Μαθηματικών κατά την διάρκεια των βιβλιοτηλεπαρουσιάσεων και την αποδοχή του για τα Μαθηματικά ως της κορωνίδος των επιστημών.

Ας δούμε λοιπόν το θέμα Γεωργιάδη με απλά Μαθηματικά.

ΣΠ = ΧΠ
και
ΣΠ =ΑΓ
Λογική μαθηματική ακολουθία και συμπέρασμα;
ΧΠ = ΑΓ
Όπου ΣΠ: Στυλιανός Παττακός
          ΑΓ: Άδωνις Γεωργιάδης
          ΧΠ: Χρήστος Παππάς



Η κοινή αφιέρωση εκ μέρους του κ. Στυλιανού Παττακού στο βιβλίο «Οδοιπορικό ενός Στρατιώτου 90 ετών» εμού και του κ. Γεωργιάδη το Πάσχα του 2005, καθώς και η στυγνή αλήθεια των Μαθηματικών έρχονται προς επιβεβαίωση της αλήθειας των λεγομένων μου για τον κ. Γεωργιάδη στην παρουσία μου στην Βουλή την 4η Ιουνίου του 2014.

«Προτιμώ ο γιος μου στα 16 του να είναι Χρυσαυγίτης παρά Συριζαίος και κομμουνιστής» και «Εμείς οι δυο πρέπει να το πούμε. Εσύ είσαι λογικός».

Βεβαίως η διαφορά μας με τον κ. Γεωργιάδη είναι πρωτίστως ποιοτική. Δεν υπάρχει καμμία αναλογία χαρακτηριστικών μου με τον «κωλοτούμπα» Γεωργιάδη. Εγώ βρίσκομαι φυλακισμένος με σαθρό κατηγορητήριο και πειστήρια ενοχής στα βιβλία της βιβλιοθήκης μου και τις αφιερώσεις του Παττακού.


Ενώ ο κ. Γεωργιάδης με τα ίδια βιβλία και αφιερώσεις απολαμβάνει τις θερινές του εξορμήσεις μετά της συμβίας του, ενώ συγχρόνως απολαμβάνει και της πλήρους στήριξης του Πρωθυπουργού και της ανάθεσης εκ μέρους του της θέσης του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου ως μνημονιακότερος του Μνημονίου.

Εγώ αγωνίζομαι και μέσα από την φυλακή με όλες μου τις δυνάμεις για την ελευθερία του Ελληνικού Λαού, ενώ ο κ. Γεωργιάδης αγωνίζεται με όλες του τις δυνάμεις για την υποταγή της χώρας μας στην δυστυχία του Μνημονίου. Εγώ στερούμαι της ελευθερίας μου εντελώς παράνομα και αντισυνταγματικά, θύμα πολιτικής διώξεως, χωρίς να έχω διαπράξει κανένα ποινικό αδίκημα ενώ ο κ. Γεωργιάδης μπορεί ελεύθερος να εκφέρει τον πολιτικό του λόγο και να κάνει τις γραφικές του πλέον πολιτικές κυβιστήσεις.

Έχοντας υπ’ όψιν όλα αυτά δικαίως αναρωτιέμαι εγώ ο φυλακισμένος κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος ενός νομίμου πολιτικού κόμματος (3ης πολιτικής δύναμης βάσει των προσφάτων εκλογών) πώς θα πρέπει να απευθύνομαι στο εκλεκτό «μπουμπούκι» της Ν.Δ. ομοίως κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο ενός νομίμου πολιτικού κόμματος (2ης πολιτικής δύναμης) και βασικού μου πολιτικού διώκτη και σκευωρού; Θα πρέπει να αναφέρομαι σ’ αυτόν τον εξωμότη των όποιων πατριωτικών ιδεών με τον χαρακτηρισμό του έστω και «πρώην συναγωνιστή»; ή καλύτερα με τον όρο που χρησιμοποίησα στην Βουλή κοιτώντας τους βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας: «Άθλιοι»; Προφανώς τον δεύτερο.

Η σημερινή υπερφίαλη και γραφική πολιτική παρουσία του κ. Γεωργιάδη χαρακτηρίζεται από την αμετροέπεια ενός πολιτικού που με όποιο αντίτιμο χαίρεται και γεύεται τις χαρές και τα προνόμια της εξουσίας. Ας μην ξεχνά πως αυτές οι χαρές είναι πρόσκαιρες και δεν χαρακτηρίζουν τους πολιτικούς άνδρες που έχουν συναίσθηση της αποστολής τους και τοποθετούν τον εαυτό τους και την δράση τους στον ιστορικό χρόνο. Οι έντιμοι πολιτικοί άνδρες σε όποια πολιτική και ιδεολογική παράταξη και αν ανήκουν αυτό που εισπράττουν δεν είναι οι δόξες, οι τιμές και η τηλεθέαση. 

Οι έντιμοι πολιτικοί άνδρες εισπράττουν καθημερινά την οδύνη του χρέους τους απέναντι στους εκλέκτορες συμπολίτες τους. Το χρέος αυτό ενίοτε ανταποδίδεται με την στέρηση της ελευθερίας τους ακόμη και αυτής της ίδιας της ζωής τους.

Κύριε Γεωργιάδη αν σου έχει απομείνει έστω και ψήγμα πολιτικής εντιμότητας, Παραιτήσου!

 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΠΑΣ
Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος
ΛΑΪΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ