Τρίτη 13 Μαΐου 2014

ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΥΔΝΑΣ – ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ κ.ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΥ

Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον αποστολέα του μηνύματος.... Δήμο Πύδνας Κολινδρού
1) Η μελέτη αποχέτευσης του πρώην Καποδιστριακού Δήμου Μεθώνης ήταν για τα «τσουβάλια». Η μεγάλη απόδειξη γι΄αυτό είναι ότι δεν την υπέβαλε για ένταξη ο τότε Δήμαρχος Μεθώνης.

2) Η παραπάνω μελέτη εκπονήθηκε περίπου από το αρχικό της στάδιο και συμπληρώθηκε με επιπλέον μελέτες στατικών και ηλεκτρομηχανολογικών βάσει των απαιτήσεων και προδιαγραφών που θέτει το ΕΣΠΑ. Ακόμα διαχωρίστηκε σε τρείς επιμέρους μελέτες για τους οικισμούς Μακρυγιάλου, Μεθώνης και Νέας Αγαθούπολης και Παλαιού Ελευθεροχωρίου και επικαιροποιήθηκε σε επίπεδο τευχών δημοπράτησης. Για τα παραπάνω έργα εκπονήθηκαν νέες μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων για την περιβαλλοντική αδειοδότησή τους και εντάχθηκαν τον Ιούνιο του 2012. Αλήθεια τότε ποιος ήταν Δήμαρχος;
3) Η επισκέψιμη μουσειακή αποθήκη στον Μακρυγιάλου δεν είχε οικοδομική άδεια. Αυτή εκδόθηκε κατόπιν ενεργειών μας στις 15-03-2011. Η μελέτη του παραπάνω έργου επικαιροποιήθηκε εκ νέου και συμπληρώθηκε επίσης με νέες μελέτες στατικών και ηλεκτρομηχανολογικών.
Η δε ένταξη του έργου έγινε στις 09-02-2012 από τον τότε Αναπληρωτή Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας κ.Διονύσιο Ψωμιάδη στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας – Θράκης κατόπιν παράκλησης της Γενικής Γραμματέα του Υπουργείου Πολιτισμού κας Μενδώνη προς εμένα με φορέα υλοποίησης το Υπουργείο Πολιτισμού.
4) Για τα έργα που οι προκάτοχοί μου πρότειναν και ενέταξαν άραγε που είναι οι αποφάσεις ένταξής τους;
Τέλος δεν έχω ανάγκη από καμία δήθεν φιλοφρόνηση από κανέναν στο τι έκανα στον τομέα των έργων και στις λοιπές μου δραστηριότητες ως Δήμαρχος Πύδνας – Κολινδρού και ούτε ποτέ θα ρωτούσα αν ήθελα να είμαι εκ νέου υποψήφιος Δήμαρχος τους παραδοσιακούς πολιτικούς μου αντιπάλους που δυστυχώς εκτιμούσα.Το συγκεκριμένο κείμενο του κ. Ανδρικόπουλου όχι απλά ασκεί πολιτική κριτική αλλά αποτελεί χυδαία διαστρέβλωση της αλήθειας.
Εύχομαι σε φίλους αλλά και σε πολιτικούς αντιπάλους να έχουν την δική μου πολιτική πορεία: σε έξι (6) εκλογικές αναμετρήσεις, έξι (6) εκλογικές επιτυχίες. Αυτή η αγάπη του κόσμου είναι το επιστέγασμα για κάθε πολιτικό πρόσωπο.


Ευάγγελος Γ. Πολύζος