Εικόνα: Παλιότερο Πρωτοσέλιδο της Ελευθεροτυπίας |
Α. Η Κοινοπραξία ΛΑΜΔΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΕ-ΗΛΕΚΤΩΡ ΑΕ-ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ ΑΤΕΕ (λέγε με Μπόμπολα…) εισπράττει κανονικά από το Ελληνικό Δημόσιο για την εκτέλεση κατασκευής χώρου υγειονομικής ταφής απορριμμάτων στο Γραμματικό, ενώ το έργο παρουσιάζει
Σας παραθέτουμε τα τρία αποκαλυπτικά έγγραφα, τα οποία αποδεικνύουν την πραγματικότητα:
1) Έγγραφο του Υπουργείου Ανάπτυξης , όπου εγγράφονται στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων ετήσιες πιστώσεις ύψους 3.750.000 για το 2014 στον κωδικό του συγκεκριμένου έργου. Από τον αναλυτικό πίνακα περιφερειακών προγραμμάτων προκύπτει ότι η εταιρία έχει λάβει έως σήμερα 16.502.329,76 εκατομμύρια ευρώ και εκκρεμεί η πληρωμή άλλων 6.624.845,11 εκατομμυρίων ευρώ.
2) Εντολή πληρωμής του Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης Αττικής, υπογεγραμμένη από τον Γιάννη Σγουρό για καταβολή 381.621,55 χιλιάδων ευρώ στην κοινοπραξία στις 24/12/2013.
3) Έγγραφο της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας Αττικής στις 23/9/2013, όπου αναφέρονται αναλυτικά τα προβλήματα στην υλοποίηση του έργου και συγκεκριμένα:
-Δεν έχει προχωρήσει η κατασκευή της περίφραξης, της αντιπυρικής ζώνης, της δενδροφύτευσης της άρδευσης και των εξαρτώμενων από αυτές εργασιών, αφού δεν έχουναπαλλοτριωθεί τα οικόπεδα, που βρίσκονται στην περιοχή των προαναφερόμενων έργων.
-Δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία απαλλοτρίωσης όλων των τμημάτων της εξωτερικής οδοποιίας
-Περιοχές τόσο του Βορείου όσο και του Νοτίου άξονα που είναι χαρακτηρισμένες ως δημόσιες δασικές εκτάσεις διεκδικούνται από ιδιώτες και δεν επιτρέπουν να εκτελεσθούν εργασίες
-Υπάρχει θέμα μετατόπισης του υπάρχοντος αγωγού ύδρευσης όπου σιωπηρά δεν συμφωνεί ο Δήμος Μαραθώνος
-Πρόβλημα αποτελούν και οι παλιές απορριμματικές αποθέσεις σκουπιδιών και μπαζών, τα οποία θα πρέπει άμεσα να μετακινηθούν προκειμένου να
ολοκληρώσουμε τις εργασίες διάνοιξης – διαπλάτυνσης των οδών πρόσβασης.
-Δεν έχουν σταματήσει «τα προβλήματα», κατά τη διατύπωση του εγγράφου, που δημιουργούν οι κάτοικοι της περιοχής, που δεν συμφωνούν με την κατασκευή του ΧΥΤΑ και αντιδρούν
Μετά από εισήγηση του γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης κ.Καλογερόπουλου, χορηγείται η 8η κατά σειρά παράταση προθεσμίας εκτέλεσης των εργασιών του έργου στην ανάδοχο κοινοπραξία μέχρι και την 30-6-2014, προκειμένου να προχωρήσει η ολοκλήρωση του έργου…..
Με άλλα λόγια η μόνη σίγουρα κερδισμένη στη μάχη της Κερατέας ήταν όπως φαίνεται η εργολάβος εταιρεία, που εξακολουθεί να εισπράττει χωρίς να υλοποιεί…..
Β. Οι εθνικοί μας εργολάβοι θα εισπράξουν περισσότερα χρήματα από τα διόδια αλλά θα παραδώσουν 30% λιγότερο έργο
Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014
Γράφει ο Λευτέρης Χαραλαμπόπουλος
Οι εθνικοί μας εργολάβοι θα εισπράξουν περισσότερα χρήματα από τα διόδια αλλά θα παραδώσουν 30% λιγότερο έργο. Η πολυχρονεμένη μας κυβέρνηση δεν ενεργοποίησε ποτέ τις ρήτρες των καθυστερήσεων για τα οδικά έργα που δεν είχαν προχωρήσει από το 2011, αλλά φρόντισε, πριν εκπνεύσει το 2013, να ψηφίσει τον Ν. 4219, με τον οποίο η συμμετοχή του Δημοσίου στην κατασκευή των αυτοκινητόδρομων αυξήθηκε στα 3,9 δισ. ευρώ – με το επιπλέον 1,2 δισ. ευρώ να αφαιρούνται από το ΕΣΠΑ. Επιπλέον επέβαλε στο Δημόσιο να πληρώσει ποινικές ρήτρες, εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ, έδωσε το δικαίωμα στους εργολάβους να προχωρήσουν σε αυξήσεις στα διόδια από 1/1/2014 και αύξησε την περίοδο εκμετάλλευσης των αυτοκινητόδρομων από τους ιδιώτες… (Για να διαβάσετε την συνέχεια κάντε κλικ στον τίτλο)
http://justiceforgreece.wordpress.com