Το Γυμνάσιο Λεπτοκαρυάς, με θηλυκή εκπροσώπηση δύο μαθητριών και μιας καθηγήτριας, σε μία... φαντασιακή παράλληλη εκδήλωση του 58ου
Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, επιδεικνύει πνεύμα κινηματογραφικής παιδείας σκέψεων και συναισθημάτων, μετά την προβολή της βραβευμένης κινηματογραφικής ταινίας "Λόλα το μπιζέλι" (από το Νεανικό Πλάνο και το Φεστιβάλ Ολυμπίας, σε μία πρωτοβουλία του Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου & Λυκείου Κατερίνης και του Γυμνασίου Λεπτοκαρυάς) και της τελευταίας κινηματογραφικής παραγωγής του ειδικού σχολείου "Schoolikoμπερδέματα ΙΙ, η Νέα Γενιά", (σε σενάριο της Σοφιάννας Παϊδούση), σε μία after movie συνέντευξη μαθητριών με χαρακτήρα, προσωπικότητα και φαντασία (οι δύο επιλογές τέλους, εν είδει δημιουργικής γραφής, των δύο μαθητριών είναι τουλάχιστον εντυπωσιακές και συγκινητικές ταυτόχρονα, αν και διαφορετικές!)
Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, επιδεικνύει πνεύμα κινηματογραφικής παιδείας σκέψεων και συναισθημάτων, μετά την προβολή της βραβευμένης κινηματογραφικής ταινίας "Λόλα το μπιζέλι" (από το Νεανικό Πλάνο και το Φεστιβάλ Ολυμπίας, σε μία πρωτοβουλία του Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου & Λυκείου Κατερίνης και του Γυμνασίου Λεπτοκαρυάς) και της τελευταίας κινηματογραφικής παραγωγής του ειδικού σχολείου "Schoolikoμπερδέματα ΙΙ, η Νέα Γενιά", (σε σενάριο της Σοφιάννας Παϊδούση), σε μία after movie συνέντευξη μαθητριών με χαρακτήρα, προσωπικότητα και φαντασία (οι δύο επιλογές τέλους, εν είδει δημιουργικής γραφής, των δύο μαθητριών είναι τουλάχιστον εντυπωσιακές και συγκινητικές ταυτόχρονα, αν και διαφορετικές!)
Η έκπληξη συνεχίζεται και ολοκληρώνεται (προς το παρόν!), με την ταυτόχρονη συνέντευξη της καθηγήτριας αγγλικών του Γυμνασίου Λεπτοκαρυάς, Φαίδρας Ζάγκα, στην... πρώτη τηλεοπτική της εμφάνιση -απέναντι στις δημοσιογραφικές ερωτήσεις του Νίκου Κολίτση-, που θέτει το δάκτυλο επί τον τύπον των ήλων, αναδεικνύοντας το σχολείο της Λεπτοκαρυάς, στο «πρόσωπο» της περιφέρειας.
Η Φαίδρα Ζάγκα εστιάζει, μεταξύ άλλων, στα μηνύματα των ταινιών και στα θέματα της σύγχρονης εκπαιδευτικής πραγματικότητας, με θετικό πρόσημο και χωρίς ίχνος διδακτισμού, οραματίζεται έναν κινηματογράφο στη Λεπτοκαρυά, επιζητά μεγαλύτερη ανοχή στο διαφορετικό , «αλλάζοντας νοοτροπίες» (όπως χαρακτηριστικά αναφέρει) και στερεότυπα για τους Έλληνες εκπαιδευτικούς και την επαφή τους με τα παιδιά και την κοινωνία συνολικότερα. Οι απαντήσεις των μαθητριών για τους εκπαιδευτικούς τους στο σχολείο είναι η καλύτερη απάντηση! Θερμά συγχαρητήρια!