Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2016

Συνέντευξη Τύπου σε φιλοξενούμενους δημοσιογράφους από την Ελλάδα και το εξωτερικό παραχώρησαν ο πρόεδρος του Επιμελητήριου Πιερίας, ο δήμαρχος Κατερίνης και αντιπρόεδρος της Πιερικής Αναπτυξιακής Α.Ε.

  Συνέντευξη Τύπου σε φιλοξενούμενους δημοσιογράφους από την Ελλάδα και το εξωτερικό στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος Leader 2007-2013, παραχώρησαν ο πρόεδρος
του Επιμελητήριου Πιερίας και μέλος του Δ.Σ της ΕΕΣΤΕΠ, Ηλίας Χατζηχριστοδούλου  και ο δήμαρχος Κατερίνης και αντιπρόεδρος της Πιερικής Αναπτυξιακής Α.Ε, Σάββας Χιονίδης.


Η Πιερία ιδανικός προορισμός 12 μήνες το χρόνο

Τις ομορφιές της ορεινής Πιερίας, εκεί όπου εφαρμόζεται το πρόγραμμα Leader 2007-2013 είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν 20 δημοσιογράφοι από την Ελλάδα και το εξωτερικό οι οποίοι φιλοξενήθηκαν στο νομό το τριήμερο 9, 10 και 11 Δεκεμβρίου στο πλαίσιο του προγράμματος που υλοποιούν η Επιμελητηριακή Εταιρεία Στήριξης Επιχειρήσεων (ΕΕΣΤΕΠ) και η Πιερική Αναπτυξιακή Α.Ε.

Στους στόχους του προγράμματος αναφέρθηκε ο πρόεδρος του Επιμελητήριου Πιερίας και μέλος του Δ.Σ της ΕΕΣΤΕΠ, Ηλίας Χατζηχριστοδούλου κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε το μεσημέρι του Σαββάτου από κοινού με το δήμαρχο Κατερίνης και αντιπρόεδρο της Πιερικής Αναπτυξιακής Α.Ε, Σάββα Χιονίδη.

“Σας καλωσορίζουμε στην Πιερία, στο Επιμελητήριό μας, την έδρα της Επιμελητηριακής Εταιρίας Στήριξης Επιχειρήσεων του Νομού. Είναι ιδιαίτερη τιμή και η χαρά που αποδεχθήκατε την πρόσκλησή μας, να συμμετέχετε σ΄αυτό το τριήμερο δημοσιογραφικής φιλοξενίας, που διοργανώνεται στο πλαίσιο της συμμετοχής μας στο πρόγραμμα Leader 2007-2013. Ως δικαιούχοι δράσης, υλοποιούμε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα τουριστικής προβολής και ανάδειξης των συγκριτικών πλεονεκτημάτων των περιοχών εφαρμογής του προγράμματος Leader του Νομού μας” ανέφερε καλωσορίζοντας τους δημοσιογράφους ο κ. Χατζηχριστοδούλου ενώ στη συνέχεια ανέπτυξε τις δράσεις  που υλοποιούνται με επίκεντρο το μυθικό Όλυμπο και τα Πιέρια με στόχο την ανάπτυξη και του χειμερινού τουρισμού προκειμένου η Πιερία να αποκτήσει ολοκληρωμένη τουριστική ταυτότητα 12 μήνες το χρόνο.


“Θέλοντας να δώσουμε ταυτότητα στην περιοχή, που να είναι ελκυστική και ανταγωνιστική στην διεθνή τουριστική αγορά, δημιουργήσαμε branding  με επίκεντρο τον μυθικό  Όλυμπο.
Συμμετείχαμε με επιτυχία στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις Φιλοξένεια και   Greek Tourism Expo, στη Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα αντίστοιχα, καθώς και στις Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις του Βελιγραδίου και του Βουκουρεστίου. Η Πιερία και ο Όλυμπος διαφημιστήκαν με ολοσέλιδες καταχωρήσεις στις εφημερίδες με τη μεγαλύτερη πανελλήνια κυκλοφορία και αναγνωσιμότητα όπως η Καθημερινή, το Έθνος, η Μακεδονία , η  Real News. Για πρώτη φορά η Πιερία και Όλυμπος προβλήθηκαν στο περιοδικό «blue» της Aegean (Ετζίαν), το οποίο διαβάζουν περισσότεροι από 250.000 επιβάτες ανά δίμηνο. Ετοιμάζουμε την έκδοση ενός εικοσασέλιδου τουριστικού εντύπου το οποίο θα εκδοθεί σε 50.000 αντίτυπα και σε 7 γλώσσες, Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά, Ρώσικα, Σέρβικα, Ρουμάνικα και Ουγγρικά. Επιπλέον έχει ήδη ξεκινήσει η παραγωγή ενός τηλεοπτικού σποτ, το οποίο θα προβληθεί σε Ελλάδα και εξωτερικό” σημείωσε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου ενώ έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στον Όλυμπο, που όπως είπε, αποτελεί από μόνος του ένα παγκόσμιο brand name και προορισμό καθώς και στα Πιέρια “την κατοικία των 9 Μουσών”.

Επιπλέον ο κ. Χατζηχριστοδούλου αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στην παραγωγή τοπικών προϊόντων στην εξαιρετική ποιότητα των οποίων, όπως είπε, συμβάλλουν το ιδανικό κλίμα και το ανάγλυφο του νομού. “Τα πιερικά προϊόντα της θάλασσας και του βουνού αξιοποιούνται ιδιαιτέρα στην τοπική κουζίνα. Εκατοντάδες εστιατόρια και ταβέρνες προσφέρουν παραδοσιακή και διεθνή κουζίνα, ικανοποιώντας κάθε απαιτητική γεύση”, πρόσθεσε.
Τέλος ευχαρίστησε όλους τους φορείς που συνεργάστηκαν με το Επιμελητήριο και την ΕΕΣΤΕΠ “ώστε να επιτύχουμε το στόχο μας, που δεν είναι άλλος από την ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων ουσιαστικά όλης της Πιερίας και την καθιέρωσή της ως ελκυστικό τουριστικό προορισμό όλο το χρόνο και για κάθε ηλικία” και κάλεσε τους εκπροσώπους της επικοινωνίας  να εξερευνήσουν την Πιερία και να ζήσουν το μύθο της.


“Η Ελλάδα είναι ένας παράδεισος κι εμείς αποτελούμε ένα κομμάτι του παραδείσου” επεσήμανε από την πλευρά του ο κ. Χιονίδης και αναφέρθηκε στα συγκριτικά πλεονεκτήματα που διαθέτει ο νομός Πιερίας με κυρίαρχα τις μικρές αποστάσεις ανάμεσα στο βουνό και τη θάλασσα, την προσβασιμότητα στην περιοχή μας που βρίσκεται σε μικρή απόσταση από το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, συνδέεται με τον προαστιακό και την εθνική οδό και επιπλέον, όπως είπε, εντάσσεται σε ένα ευρύτερο δίκτυο περιοχών και είναι ως κέντρο πολύ κοντά σε ενδιαφέρουσες επιλογές. “Από τις ακτές τις Πιερίας μπορείς να βρεθείς το πολύ σε 40 στον Όλυμπο ή τα Πιέρια”, είπε χαρακτηριστικά.


Ο κ. Χιονίδης αναφέρθηκε επίσης στο κόστος διαμονής στην περιοχή της Πιερίας. Αναφερόμενος στο “value for money”, όπως είπε, υπογράμμισε ότι η Πιερία δίνει τη δυνατότητα ποιοτικών και οικονομικών διακοπών σε αξιόλογες ξενοδοχειακές μονάδες και καταλύματα.

“Είστε διαμορφωτές κοινής γνώμης και φυσικά χρειαζόμαστε τη βοήθειά σας για να προβάλουμε τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα” ανέφερε απευθυνόμενος στους δημοσιογράφους ο κ. Χιονίδης καλώντας τους να ανακαλύψουν στην πράξη όλα αυτά για τα οποία ο τόπος της Πιερίας είναι ξεχωριστός.


Στο τέλος της συνέντευξης οι δημοσιογράφοι άντλησαν πληροφορίες σχετικά με τους θεματικούς προορισμούς εντός της Πιερίας (αρχαιλογικός, θρησκευτικός, οικοτουρισμός) ενώ δέχθηκαν ως δώρα, από το Επιμελητήριο Πιερίας, παραδοσιακά τοπικά προϊόντα του νομού.